gör inget.nu pratar vi om twin snakes!
Metal gear solid the twin snakes
JA laddade ner en annan trailer på det. Nästan samma fast filmklippen i en annan ordning. "Orka"
sa jag
haha
Besviken som en bäver var man ju. Undrar vad som händer??????? var tankar som kretsade men det enda nya klippet var en Soldatslakt af Ninjan
jag såg på en trailer där snake först mötte ninja, det var så coolt jämfört med versionen på ps1
ja ja vet.rörelsemönstret är ju bäversnyggt
har ni spelat på ps1?? bara så vet så har rösterna ändrats jätte mycket, på the twin snakes så är alla röster förendrade, förutom snakes röst
ja vet.bättre än ps1...
var kommer du ifrån,snakebite?
var kommer du ifrån,snakebite?
jag kommer ifrån irak
själv kommer jag från Tjuktjer halvön i östra ryssland!
själv kommer jag från Tjuktjer halvön i östra ryssland!
jaha, coolt!!, ni vet väll att det slutar olika på MGS på ps1 och MGS på GC
ps:: MGS = Metal Gear Solid
ja ja vet att MGS e metal gear solid.skit i de nu är det verkligen andra slut?du gillar MGS va?vet du när det ska komma ut?de vet ja,tror jag.
jag gillar MGS mycket, jag tror det ska komma ut i marsh, en fråga bara= ska jag avslöja hur det sluta på PS1 och hur det slutar på GC??
nja du kan avslöja hur det gick i slutet på ps1!det kommer ut den 26 mars.ja ska någ boka det.du då¨?Avslöja!Avslöja!Avslöja!Avslöja!Avslöja!Avslöja!Avslöja!Avslöja!
skillnaden på GC och PS1 är att olika päsoner kommer att dö, snake kommer möta en kille som kommer hjälpa snake lite då och då, sen på slutet så dödar man bossen och sen så kommer en person att dö ( en viktig pärson ), snake och den där killen som hjälpte snake kommer åka ut i snön med en snö skoter och sen är allt slut, fast på gamecube så är det något annant,
anacon och nån ´tjej e de väl man får typ välja att rädda till gc versionen.asså typ om man väljer att man ska rädda anacon.då dör den där fula tjen.men anners om man väljer att redda tjejen så dör anacon.e de så???och vilken e den där tjejen,ja gillar henne inte direkt.
hehe han heter otacon ( men det spelar ingen roll hur man skriver )
nu har du sagt det, på gamecube så räddar man tjejen och man åker med henne ut i snöns( hon heter meryl ), fast otacon dör inte, han bara försvinner
om man räddar otacon så dör tjejen
får man värkligen välja??? på ps1 versionen fick man inte välja vem som ska dö??
ja vet inte riktigt,faktiskt men ja har hört att man ska kunna välja men isåfall ska ja f*n välja otacon ja hatar den där töntiga tjejen...hon blir väl skötenav den sexiga bruden sniperwokf,eller?:)
ja vet inte riktigt,faktiskt men ja har hört att man ska kunna välja men isåfall ska ja f*n välja otacon ja hatar den där töntiga tjejen...hon blir väl sköten av den sexiga bruden sniperwolf,eller?:)