släpps i maj 2006 :cool:
tryck på länken så får ni veta mer
kommer det komma några nya klasser?? läste på deras sida för nån dag sen... såg inget om nya klasser.. :S
Nope tror inte det, men 2 nya raser :D
↗ till inläggetDet är ju bra. Hoppas dom blir bra. :)Nope tror inte det, men 2 nya raser :D
kommer det att kosta i månaden?
Ehh, såklart det kommer kosta i månaden, DUH!
Det är väll exakt samma spel. Bara att det finns lite nya ställen och raser? :unsure:
↗ till inläggetkommer det komma några nya klasser?? läste på deras sida för nån dag sen... såg inget om nya klasser.. :S
Ja läste att de stog att dom inte skulle ha några nya classer
men istället kommer förbättra talent build i alla classer så att de blir en till trappa ,
fast de kommer ju komma 2 nya raser Hordes ''Bloodelf'' Alliance ''??'' Troligen Pandaren . :kung:
Alltså jag fattar inte är det en patch som kommer eller är det nån slags expansions?? :huh:
↗ till inläggetkommer det komma några nya klasser?? läste på deras sida för nån dag sen... såg inget om nya klasser.. :S
Ja tyvärr men ändå inte... Der låter som att det blir pandaren, men ändå inte. Känns så konstigt Pandaren var ju mer åt Horden än åt Alliancen...
f*n vad uff att det inte kommer några nya klasser... det hade vart det coolaste med hela expantionen... :P
jupp tycker också blizzard kunde slänga med några nya classer och mer nya yrken jewelcrafting känns inte så spänande men det kanske kommer mer dom har väll inte avslöjat alla än :blink:
↗ till inläggetAlltså jag fattar inte är det en patch som kommer eller är det nån slags expansions?? :huh:
det kommen en exp som man får köpa
Ja, men för dem som inte köper det så kommer dem få en patch där dem kan se grafiken. Men dem kommer inte att ha tillgång till de nya sakerna. Så dem kan alltså se en Blood elf men ändå inte spela med en.
Jag har hört rykten(detta är rykten alltså inte fulständig fakta). Att alliance nya ras är dranie(eller nått sånt) och det är bounty hunter för dom som spelat warcraft 3. Dom kommer från samma planet som orcer bara att dom blev behandlade som slavar och nu ska dom ge igen genom att gå med alliance.
Sen när det gäller klasser har jag hört ett rykte att det ska komma spellbreaker som bla Blood elf ska kunna vara.
Vi får se om det blir så.
spellbreaker det var nytt för mig j*vlarns en sådan ska man göra direkt
dranie låter lite uff vart bor/lever dom
↗ till inläggetmed tanke på att det bara var rykten så vet jag inte men dom finns faktiskt med i wow om man går till swamp of sorrows så vaktar dom där vid orcernas portalspellbreaker det var nytt för mig j*vlarns en sådan ska man göra direkt
dranie låter lite uff vart bor/lever dom
ahha ok det skulle vara rätt coolt om spellbreaker kom
Jepp, och att man skulle kunna vara Paladin med gnome... ;P Hoppas Spellbreaker får gratis lvl 40 mount och att Gnomer kan vara Spellbreaker. Tror nog att dem är krigare och kanske lite magic med tanke på namnet.
jupp det blir att vara en sån när det släpps fast man blir nog inte ensam man får nog samsas med 1 miljon spellbreakers
skulle vara rätt kul om gnom kunde vara paladin men kan dom vara priest undrar jag ja kommer inte ihåg
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in