Hej! :)
Kommer det att komma ut gamecube 2?? :meddum:
Hej! :)
Tvekar på det , det var väl ingen sensations-konsoll precis .
De satsar väl på Revolution istället.
↗ till inläggetNintendo brukar inte använda samma namn två gånger.Hej! :)
Om man inte räknar Gameboy...
Det kommer nog inte att komma. Men det kanske kommer ett Revolution2. :)
Jag tror inte det kommer nåt Men Kolla Om Revolution2 Kanske Kommer :) :kung:
jag hoppas det kommer :medieval:
NES>SNES>N64>GCN>REV
Vad som kommer efter det borde ni inte bry er om, eftersom att det tar några år tills dess.
Dessutom är inte Nintendo så lata att dom inte änns orkar hitta på ett namn åt en ny konsol.
↗ till inläggetVadå inte orkar hitta på ett namn? <_<NES>SNES>N64>GCN>REV
Vad som kommer efter det borde ni inte bry er om, eftersom att det tar några år tills dess.
Dessutom är inte Nintendo så lata att dom inte änns orkar hitta på ett namn åt en ny konsol.
↗ till inläggetNotera namnet Sony Playstation. Låter okey. Sony gör en ny konsol. Det ända dom gör är att lägga till en tvåa. Sony Playstation 2.NES>SNES>N64>GCN>REV
Detta var bara ett exempel.
↗ till inläggetVad har det med att nitendo inte orkar hitta på något namn? Och nintendo hittar ju visst på namn till sina konsoler. <_<NES>SNES>N64>GCN>REV
↗ till inläggetJag tror du inte forstog vad jag skrev från första början.NES>SNES>N64>GCN>REV
"Dessutom är INTE Nintendo så lata att dom inte änns orkar hitta på ett namn åt en ny konsol". Så skrev han. Att Nintendo orkar göra det, Men inte sony!
↗ till inläggetÄntligen någon som förstår."Dessutom är INTE Nintendo så lata att dom inte änns orkar hitta på ett namn åt en ny konsol". Så skrev han. Att Nintendo orkar göra det, Men inte sony. Fattat rätt?
Jaha nu förstår jag. Det var klantigt av mig. :)
jag e medlem i club nintend :D
↗ till inläggetOch VAD har det med ämnet att göra?jag e medlem i club nintend :D
revulotion är det ny istälet för gamecube
Oki Doki :cool:
asså jag tror inte änns att revelution 2 kommer för att nintendo har alltid bytat namn och det skulle vara rätt trist om det skulle heta game cube som te.x
game cube pocket typ låter fult huh?
Det kommer förmodligen inte att komma ett GC 2 Det kommer ju revolution, men det vore kanske inte en så dum idé att ha två moderna konsoller ute samtidigt!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in