💬
Logga in
Fuska.se

Vad Skulle Ni Göra?

37 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

Sedan skulle robotpolisen tagit mig till ett fängelse för att jag hade förstört det här forumet. Men det gör ju ingenting, för jag skulle ha programerat om de. Jag skulle ha byggt en stor parabol och sänt ut radiovågor, så att någon rymdvarelse kunde uppfatta de och komma hit.

Tja,du värkar mer expert på robotar än mig...

Jag tror inte att du kan bygga en sån paraboll.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Inte robotar heller. Men en parabol är väl inte så svårt att bygga. Eller?

Nivå 3 · Lärling

Vet inte hur svårt det kan va men jag skulle nog inte klara av det ;)

Nivå 3 · Lärling

Jag hade f*n gått ut i varneda affär o checkat läget, tagit nå snabb flygplan o åkt omkring typ o kollat runt o dragit till hollywood o gjort vad jag ville:D Levt livet! Medans man hade haft chansen.

10 Nov 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Gått och lagt mig och hoppats att allt var en mardröm :(

Nivå 4 · Lärling

Spelat singleplayer spel

Varför tar alla livet av sig???? ja skulle äta godis som f*n

Nivå 7 · Fuskare

Jag skulle inte kunna klara mig själv

Nivå 3 · Lärling

Tycker att alla som skulle ta livetav sig inte vet hur man kan njuta av livet ensam! Det finns miljontals olia sätt att njuta av livet utan andra människor.

Nivå 4 · Lärling

hahaha..nämn ett sätt att NJUTA av livet.. hahahaha.. :D

men jag skulle nog tagit alla spel och sånt som jag ville..men man skulle nog få lite tråkigt efter ett tag..och visst..ta ett snabbt flygplan och flyga runt?. vadå kan du flyga!!?? f*n det visste jag inte..men jag skulle nog ha tagit livet av mig efter några månader eller nåt sånt. fast först så måste man leva livet när man har en chans!!

Senast ändrad:

11 Nov 2005

jag är typ skit ensam ändå..

12 Nov 2005
Nivå 6 · Fuskare

Jag skulle aldrig våga ta livet av mig :P men jag hade tatt en moped och prv kört lite och testa köra bil och så men annars blir det rätt tråkigt efter ett tag men man kan ju alltid ta bilen och köra typ till..hollywood japan lol skulle nog ta nogra veckor men annars

14 Nov 2005
Nivå 6 · Fuskare

Kanske skulle Bygga upp en robot och spela lite data och ta alting som jag ville ha i affärer sen så skulle jag ta livet av mig.:( Men mina kompisar Mina Kompisar dom e så snälla ju Skulle va så Ensam.:(

Nivå 2 · Novis

jag vet nog inte, jag skulle nog ta allt jag vill ha och sen spela spel i några månader men sedan ta livet av mig

↗ till inlägget

Kanske skulle Bygga upp en robot och spela lite data och ta alting som jag ville ha i affärer sen så skulle jag ta livet av mig.:( Men mina kompisar Mina Kompisar dom e så snälla ju Skulle va så Ensam.:(

Bygga upp en robot. Haha, du har bra fantasi, du.:D
16 Nov 2005
Nivå 3 · Lärling

Om alla människor skulle då så skulle man ju bli tvungen att gå & flyta på lik.. fatta vad det skule börja lukta där man bode :blink:

Senast ändrad:

Då skulle man ju bli sjuk...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in