💬
Logga in
Fuska.se

Sagan om ringen

25 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vilken karaktär tycker ni är fräckast?

Skriv gärna varför, och i vilken sen den karaktären är fräckast.

Nivå 0 · Nykomling

jag tycker legolas är bäst för han är så grym när han zoomar in med ögonen och skjuter med sin pilbåge och att han är en alv..

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Men i vilken scen tycker du han är bäst?

Nivå 0 · Nykomling

Legolas,för att han fällde en sån där Elefant.

Nivå 0 · Nykomling

Legolas är min favvo.sen håller jag me yoshi,det var grym när han fällde en Olifant.2:a kommer Eoeyn(trordet stavas så)det var grymt när hon högg av huvedet på en sån här Nazgulen flyger på.det var också grymt när hon satt sitt svärd mitt i ansiktet på Nazgulen.

Legolas är min favvo.sen håller jag me yoshi,det var grym när han fällde en Olifant.2:a kommer Eoeyn(trordet stavas så)det var grymt när hon högg av huvedet på en sån här Nazgulen flyger på.det var också grymt när hon satt sitt svärd mitt i ansiktet på Nazgulen.

Hon heter Éowyn om man ska var exakt.Min favorit är Gollum när han pratar med sig själv i den andra filmen.Min andra favorit är de dödas konung för att hans ansikte är coolt

aragorn han är grymmast han är inte som legolas han måste mest använda pilbåge han har svärd han är moddigast o coolast 8)

19 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

Själv tycker jag nog Gimli (son av Gloin), för han är en riktig krigare som bar älskar att slåss och döda. :P

Men jag tycker att legolas också är bra speccielt i den scenen när han fäller Mumaken, eller när han glidder ner på Uruk Hai skölden i 2:an.

Men jag tycker att alla är coola på sitt sätt.

Nivå 0 · Nykomling

gimli och legolas är grymmast för att dom är skojiga,bra på att kriga och att dom alltid har en tävling

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker Gimli för att han är en kortis och sen så är han en bra krigare

Nivå 0 · Nykomling

Gollum är ju helt klart bäst :D

Jag tycker Gimli för att han är en kortis och sen så är han en bra krigare

gimli e ju roligast me sin kommentar efter att legolas har dödat en Mumakil eller när han blir kastad

Nivå 0 · Nykomling Bambi

gimli e ju lätt skönst om in merry å pippin...vet inte men ja tror ja gillar gimli mest...

nåra sköna repliker-But it still counts as one!

när legolas fäller en oliphant...

lr i 2an...

-We dwarfs are not good longdistance runners (lr nått sånt...)

but on short distance we're dangerous (farliga va inte dangerous men kommer inte på nå bättre ord...)

å den sista...i 2an när aragorn ska kasta honom vid slaget vid helms deep...

-But promise me, you wont tell the dwarf, k?

nått sånt...så j*lva skön :mrgreen:

danger-fara dangerous-farlig we are eller we're dangerous-farliga

Nivå 0 · Nykomling

Aragorn, Legolas, Gimli och Gandalf är as fräcka, har ingen favvo av dem, gillar alla as mycket.. Aragorn för att han är så j*kla bra med svärdet, Legolas för att han e pricksäker med båge, Gimli för att han är rå cool! Gandalf för att han är trollkarl och fräck.

Men den kommentaren av Gimli när Legolas just fällt en Mumakil är ju för cool. "..... Men det räknas ändå bara som en". Hehe.

Sagan om Ringen i allmänhet är as coolt..

Nivå 0 · Nykomling

En Mumak, flera mumakil. Lavskägge tycker jag är skönast. Han är lugn. Jag tycker inte om när Legolas ska göra sina coola trick.

Nivå 0 · Nykomling

Okejdå K3nG4, Mumak. Kommentaren är det viktiga i alla fall.. Men vad är det för skillnad på Olifant och Mumak? Är inte det samma sak?

Nivå 0 · Nykomling

gimli är skönast! :lol:

Nivå 0 · Nykomling
Okejdå K3nG4, Mumak. Kommentaren är det viktiga i alla fall.. Men vad är det för skillnad på Olifant och Mumak? Är inte det samma sak?

Nej, Oliphant och Mumak är samma sak ;P.

Nivå 0 · Nykomling

Nej, Oliphant och Mumak är samma sak ;P.

MEN BIG DEAL :|

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in