Pasta: De vet inte helt säkert, det är bara teorier.
Övernaturilgt
Spöken tror jag inte på men kanske rymdvarelser.
Vem vet kanske långt ute i rymden finns en annan planet med liv på.
Jag kommenterar inte det här av säkerhets själ
(mawhaha *tystnad* mawhahahaha)
Nemen seriöst om de vill att vi ska upp täcka dem så fixar de det själva. Om de har klarat sig hit (jag pratar om aliens) så borde de inte vara dumma nog för att inte kunna gömma sig om de vill.
Pöken (<--härmar min lillebror) är bara gamla lik med dödsryck. :P (vink:finns inte)
jag tror att vi inte är ensamma i universum.......spöken, ja det finns.(inte såna som man kan se)
↗ till inläggetjag tror att vi inte är ensamma i universum.......spöken, ja det finns.(inte såna som man kan se)
Ehm, inte sånna man kan se? :huh:
för att försöka presentera spöken som existerande och fakta så påstår han att spöken är osynliga.
men till skillnad från luft så är det inte bevisat att spöken och andar finns -_-
↗ till inläggetJAg läste i någon tidning att om 10 år (?) kommer dom kunna få kontakt med rymdvarelser och om 100 år kommer dom förstå vad de säger.
Vilka rymdvarelser? Det finns inga rymdvarelser, hur kan folk vara så lättlurade. Det är bara något någon fått för sig.
varför skulle det inte finnas det? vi är ju själva rymdvarelser. vi lever ju i rymden. varför skulle det inte kunna finnas liv på någon annan planet?
↗ till inläggetvarför skulle det inte finnas det? vi är ju själva rymdvarelser. vi lever ju i rymden. varför skulle det inte kunna finnas liv på någon annan planet?
Jag är troende kristen, jag tror att Gud enbart skapade liv på vår planet.
Men annars låter det allmänt vidskepligt med annat liv.
se det ur en annan synvinkel, vi kanske är det andra livet. människor trodde länge att jorden var universums mittpunkt. men det kom man fram till att det inte stämde. varför skulle livet på jorden då vara "livets mittpunkt"?
↗ till inläggetse det ur en annan synvinkel, vi kanske är det andra livet. människor trodde länge att jorden var universums mittpunkt. men det kom man fram till att det inte stämde. varför skulle livet på jorden då vara "livets mittpunkt"?
"The bible was written by the same people who thought the earth was flat."
jag tror såhär: gud är nån gubbe i himlen som man träffar när man dör, kanske att han skapade människan, MEN h*lvete HELLER ATT HAN SKAPADE UNIVERSUM
Vem/vad tror du skapade universum då?
Själv tror jag att det var Big Bang eftersom det redan är bevisat till viss del.
Jag är gud.
Varför?
Därför att jag säger så!
-------------------------------------------------------
Ungefär så tänker troende. Det finns inga som helst bevis på att det finns någon gud, misstolka mig inte. Jag skulle verkligen vilja att det faktist fanns någon, men nu gör det inte det.
↗ till inläggetJag är gud.
Varför?
Därför att jag säger så!
Ungefär så tänker troende. Det finns inga som helst bevis på att det finns någon gud, misstolka mig inte. Jag skulle verkligen vilja att det faktist fanns någon, men nu gör det inte det.
Det är sant, eftersom ja har en bok där det står att The_Kebab_Lord är Gud, alltså är det ju sant..
↗ till inläggetDu kan inte bevisa att det inte finns någon Gud.Jag är gud.
Varför?
Därför att jag säger så!
↗ till inläggetSjälv har man ju sett massor av filmer om det men man vet ju aldrig om grejerna är sanna.Själv tror jag att det var Big Bang eftersom det redan är bevisat till viss del.
Och en sak till: Vem skapade Gud då Guds föräldrar eller..??
många kristna anser att gud är ett slags väsen, typ som en tänkande allsmäktig sten, därför behöver det inte finnas några "gudaföräldrar" eftersom sten inte behöver födas.