Kevanini Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Vat någon nån kod man får alla gubbar med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 det går ju om man har en AR eller en GS om man har en son.. jag har AR till GBA & GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Vat någon nån kod man får alla gubbar med. jag har massor med koder där man får alla gubbar och barnor sånt skit... jag kan ge diej dem om du säger exakt hur man skriver in koderna i dragonballz budokai 3.. jag har koderna i min hand nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Vat någon nån kod man får alla gubbar med. Du behöver en Game Shark grabben utan den så kan du lika gärna slänga dem där koderna! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Vat någon nån kod man får alla gubbar med. MEN JAG FATTAR NOOOOL!!! FÖRST SA DU I ANDRA FORUMET ATT MAN SKULLE KLARA ALAL GUBBAR PÅ D.U SEN SKULLE MAN VÄLJA NON O SLÅS MOT I D.A OCH TRYCKA PÅ HÖGER ELLER NÅT SÅNT O NU SÄGER DU MAN BEHÖVER EN GAMESHARK SKA MAN KÖPA EN SÅN BARA FÖR ATT SKRIVA IN´EN j*vla KOD.. HELT ONÖDIGT... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Vat någon nån kod man får alla gubbar med. så trög! <_< asså du får inga gubbar med dem där koderna som man får när man går upp en level man slås mot den gubben i den leveln. sen så finns det gameshark koder där du behöver en gameshark för o aktivera dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Du behöver en Game Shark grabben utan den så kan du lika gärna slänga dem där koderna! :lol: <{POST_SNAPBACK}> men vart kan man köpa gameshark då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Inte gameshark,den är dålig. Action replay! Man kan köpa den i game. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg