ja skriv er bästa serie på bowling mitt är 158 på 1 serie!
Gillar Ni Bowling?
189 :visslar:
Tror att min var runt 140,inte mycket men.. :D
kommer inte ihåg resultatet, men ja fick in 4 strikes i rad ;P
Umm... Ja. Senast jag spelade var för en månad sedan och jag fick då ungefär 190 eller mindre. Fick då bara en Strike men mest fick jag hela tiden ett streck (Kommer aldrig ihåg vad det heter).
*spare
Just ja... Så hette det. Blev slagen gång på gång av kompisen för han fick motsatsen till vad Strike var. ^^
Heh.. Har Snackar ni Om det ... Ok Jag e inte så himla bra för att jag e 9 år men Jag Har fått iallafal En Hedirilig Plats.. 76 På en Serie :)...
Bowling är jätte kul, Min bäst serie är 156 tror jag att det var. :)
jag gillar bowling och mitt bästa är 221
159 bowling är roligt!
typ max 90 lär vara mitt, fast jag brukar inte ta det så seriöst när jag bowlar, för det är så äkligt tråkigt så man kan testa och se vad som funkar bäst att kasta
Min bästa serie är 170, och jag är licenserad spelare som tävlar och har varit med i SM 1 gång.
jag hade en turdag en gång...
fick hela serien med endast strikes och spares :D
runt 230-250 blev det.
hmm om du hade hallens klot så kanske de var tur...om du hade ett eget så var de förmodligen skicklighet.
Jag gillar bowling. Mitt rekord över huvudtaget e 364 poäng men det va på 2-3 serier tror jag.. :P
hahaha min ligger på 120......
på 3 serier har jag typ 440 tror jag som bäst.
Mit bästa på 1 serie är 57 :P
Har nog ingen talang på bowling, Finns andra saker jag är bättre på.
Minns inte min bästa series poäng men jag fick tre strike och nästan hela tiden spare. Nöjd B)