Hoppa till innehåll

Slipknot!


jumpsteady71
 Dela

Rekommendera inlägg

Tycker det är ett gäng bögar

 

"Slipknot är metal som Kizz och Maiden!!"

 

Nej det är inte metal som Iron Maiden det är Nu-metal som är till för fjortisar så dom kan känna sig lite "hårda", man blir ju hårdockare då... Och sen kan jag säga att dom inte är skickliga alls, dom kan inte ens skrika satt det låter bra för f*n

 

 

Slipknot är ett dåligt band som får sina fans att tro att det är death metal de spelar.

Precis... vem f*n tror att det är death metal... Redigerat av MursCruento
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 80
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

MursCruento : Hur f*n vet du om dom är bögar eller inte?

 

 

OnT:Jag gillar dom :) Fast inte mitt favoritband.

 

SLIPKNOT=100% SKRIK,dom kan ju knappt sjunga för f*n.Duality är den enda bra.

VAdå 100% skrik? Lysnna på Wait And Bleed.

 

Jag har inte sagt att jag vet att dom är det, jag sa att jag tycker att dom är det. Bara att lyssna så hör man
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 månader senare...
Gäst 55_66

Slipknot skriker inte mycket so STFUP allihopa. In Flames skriker MYCKET. Bara för att dem höjer rösten i t.e.x. Spit It Out så skriker dem inte :angry:

 

Förresten har dem maskerna för att bandmedlemmarna tycker att Slipknot är deras livsstil that's it!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

töntigt, låter jävligt tyskland 2004, betraktas som ett hårdare band än vad dom är, men samtidigt ganska coolt. har snott en hel del ideer och tyvärr blivit missuppfattade, har också fått en skitäcklig publik vilket är lite störigt. nu håller dom nog på o dö, sista albumet var som ett skämt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sista albumet är inte så dåligt. gillar det starkt! jag har börjat lyssna på slipknot och dom är grymt bra :)

 

Tycker det är ett gäng bögar

 

"Slipknot är metal som Kizz och Maiden!!"

 

Nej det är inte metal som Iron Maiden det är Nu-metal som är till för fjortisar så dom kan känna sig lite "hårda", man blir ju hårdockare då... Och sen kan jag säga att dom inte är skickliga alls, dom kan inte ens skrika satt det låter bra för f*n

 

 

Slipknot är ett dåligt band som får sina fans att tro att det är death metal de spelar.

Precis... vem f*n tror att det är death metal...

 

va f*n snackar du om? LoL jag har hört massor säga att dom är ett gäng talanglösa puckon... det är helt fel -.- om dom nu är så dåliga vrf är dom så stora då? och det är inte bara skrik... asså åh innnan du börjar snacka kan du väll lyssna och sätta dig in i hur han sjunger. för du vet ju verkligen inget om dom verkar det som.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va f*n snackar du om? LoL jag har hört massor säga att dom är ett gäng talanglösa puckon... det är helt fel -.- om dom nu är så dåliga vrf är dom så stora då? och det är inte bara skrik... asså åh innnan du börjar snacka kan du väll lyssna och sätta dig in i hur han sjunger. för du vet ju verkligen inget om dom verkar det som.

De är stora pga. att folk (med det menar jag självklart 11-13 åringar in general) tycker det är tufft och spännande att ett band består av hela 9! medlemmar, varav alla har masker.

Musiken i sig är ju inget vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...