💬
Logga in
Fuska.se

Husdjur

52 svar · startad

Har haft 2 st katter, Mio och Soya. Mio dog bara 15 år :angry: Soya har jag fortfarande :P

ja vill ha en hund så himla gärna

2 Dec 2005

vi har haft en katt innan vid namn Sotis Historia: en dag sprang han iväg nu har det gåt ett år och han har inte kommit "back". men han kanske hittat nån snygg tjej-katt att få små kattungar med :P

haft 2 ökenmös med Namn: X-Man(min brosas) Mussen(min). Historia dom hade så tråkigt så det ut som dom var i en liten bur så vi släppte ut dom i somras, det var nog bra för dom blev skit glada :D.

nu har vi 2 marsvin Namn: Bettan(min) Mållan (brosans)Historia;

mitt marsvin har en sjukdom som heter "Marsvins Skab" och kommer dö :(..vi kanske ska ge den en spruta, så får vi se om det hjälper :). min brosas är frisk men väldigt blyg av sig.

Jag vill ha en hund. :lol:

När jag ej va född hade mina föräldrar en Undulat (Maja) som inte alls va tam ska jag säga och två gosiga katter som hette Tom och Jerry. Och en svart pudel som hette Turre. Vill så gäääärna få träffa dom. Maja skulle jag kunnat få träffa om inte brorsan öppnat buren på balkongen så hon flög iväg :blink:

Ja har en hund (Nikita) och ja hade en katt, men den sprang iväg när vi flyttade :(

Själv så har man ju två fåglar (nymfparakiter) Nicko & Suzie

Mamma har döpt dem. Det var hon som köpte dem.

De blir tamara & tamare för var dag som gaor.

två katter: Musse och Kitty!

Musse är 12 år och ganska stor (inte fet :P )

Kitty är... snart ett halvår, jättebusig och ganska stor hon också :)

PS Agnes vann idol. Jippie! :D

3 Dec 2005

Tja, jag har HAFT djur. Hade en hund som dog i Augusti. Fick avliva honom.

Han hette Eros och skulle bli 13 år detta år.

Det var en schäfer.

Bild

4 Dec 2005

Själv Har Man Katt för dom e så gulliga!vid namn:Mimmy

Jag har endast en hund. Kanske ska skaffa en till. Men visst är djur härliga ;)

5 Dec 2005

Har en katt och två ödlor (dabbagamer). Sedan sköter vi min mormors undulat då hon är på sjukhuset. Men det är den tråkigaste undulat jag sett!

Jag har en kattunge som heter Elvis

6 Dec 2005

Jag har en treårig katt som heter Hobbe.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in