💬
Logga in
Fuska.se

Ännu Ett Nytt Pokémon-spel

1 064 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Cool!...................................men vad är det som händer?

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #422

Japp jättesnygg! Jag tror att blandningen mellan Charizard och Mew har attackerat Rayquaza och nu är alla andra väldigt förvånade.

Den här scenen skulle passa såhär:

Rayquaza och blandningen mellan Mew och Charizard är i full strid Pokétemplet som ligger i Ulrira. Sen kommer Ash, Brock, May och Max (vad jag kan se på bilden). Eftersom Ash precis har fångat Dissipear Deoxys så börjar han strida mot blandningen och försöka fånga den.

Ps blandningen kan väl vara Yenol?

Nivå 5 · Fuskare

Till mina pokémon, Seewed och Anomos, kan Seewed vara Water/Grass, och Anomos Water/Poison.

Nivå 3 · Lärling

eric_h har du msn????

Nivå 5 · Fuskare

Pokemon Jade eller Topaz. eller Pokemon 3, den sista va ganska lol

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Ny pokemon:

Charizza!

Egentligen heter den Mewzard och du har hittat den på google.

Jag har haft den som ava.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Det är en blandning av carizard och mew!

Här är en bild som skulle kunna vara en händelse i spelet!

ääh den e väll OK

Senast ändrad:

Blandningen mellan Mew och Charizard tycker jag inte ska vara med.Varför?Jo,vi kan väl inte ta Pokemons som någon annan har gjort och en annan anledning är att jag tycker man ska vara lite mer fantasifull och hitta på en Pokemon som inte är så lik andra.

Nivå 6 · Fuskare

sjyrra om jag kan få pokemon white

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är en blandning av carizard och mew!

Här är en bild som skulle kunna vara en händelse i spelet!

Det är ju två Deoxys på bilden (en på taket av huset och en som strider mot Rayquaza). Och huset är ju Battle Factory. Men för övrigt tycker jag att den bilden var COOL!

Deoxysen på taket kan lika gärna vara en staty.

Nivå 5 · Fuskare

Ja, det är smart!

Nivå 6 · Fuskare

plz erik h kan jag få nån verision av spelet????????????????

Nivå 3 · Lärling

asså "statyn" laddar ju upp en blå boll så glöm det med staty och den svävar. fast man kan ju klippa bort bollen och säga att det är en svävande staty.

Den s.k bollen kan ju vara ett märke på byggnaden och Deoxysen är gjord från den senaste teknologin. :)

Nivå 5 · Fuskare

Om du vill göra en lista över de pokémon som finns med i spelen, så kan du ju bara utöka den här bilden lite: http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/animel...on-r-s_engl.gif

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Hm.....Det där med Mew-Carizarden kanske var lite överdrivet,men den är iallafall gullig! :wub: :wub: :wub: :wub:

Nivå 5 · Fuskare

Händelsen verkar vara bra (Y)

Påminner om filmen.. Du vet Destiny deoxys.. tror jag =/

Nivå 4 · Lärling

Det är från filmen,det är bara det att dom har visat hur det hade sett ut på GBA isstället!

Nivå 5 · Fuskare

Haha okey :P Bra gjort i allafall :)

Men här kommer lite ideer.

1. Små öar, där man kan ha hus och bara slappa då och då.. Käka och sånt x)

2. Pokemonen skulle kunna bli hungriga ibland och då skulle man köpa Poké food. Hade gett en en djupare relation med dem xD

3. ( Flumm idé ) Det hade varit kul om man skulle kunna få en flickvän eller nått x) Som också har pokemon och reser med en

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in