↗ till inläggetjätte snygg pepp den var snygg :cool: :cool: :cool: :cool:
Ännu Ett Nytt Pokémon-spel
↗ till inläggetDen duger tycker jag
↗ till inläggetCool! :cool:
kan vi inte hitta på nya stons som fire stone leaf stone water stone
thunder stone
Typ som legendarystone som utvecklar lugia till darklugia.
Eller! :)
:blink: asså... gu va snygga bilder! :cool: jag grinar (ritar som en kossa) o väntar på spelen! ps. alla här mobbar mig ju! :( pps. skulle få alla tre! kom ihåg de! (bara så du vet!)
Men försök med nåt pokemaster1. Alla kan rita. Men om du exempel ska göra en stad så är det ju bara att klistra in bilder från andra Pokémonspel. Fast just det ja. Du skulle ju göra Pokémons. Men tränar man så blir man bättre. Samma sak gäller dej.
Jättesnygga bilder pepp!
↗ till inläggetÖhmm den va cool
Ja verkligen. Nu har jag ändrat min Pokémon Power kartong. Jag ändrar White och Purple kartongerna senare. Så här ser min Power kartong ut:
Den var ursnygg!!
:cool: cool
↗ till inläggetJa verkligen. Nu har jag ändrat min Pokémon Power kartong. Jag ändrar White och Purple kartongerna senare. Så här ser min Power kartong ut:
Skulle gärna kommentera den om jag kunde,kan inte se den,måste ladda ner den och det funkar inte på tröggdatorn.
:unsure: asså tack erik h!
här e en pokémon som leker sten ofta! :P
ps. kanske inte syns! beror på att ja inte vet hur man gör!
Den var gullig!
Tack så jättemycket allihop som gillade min bild! pokemaster1: Jättebra! Den kommer med.
Tomatketchup: Jag kan försöka att lägga upp den i Jpg format en gång vänta lite...
Japp! Nu i Jpg format kan du se den Tomatkecthup.
↗ till inläggetTack så jättemycket allihop som gillade min bild! pokemaster1: Jättebra! Den kommer med.
Tomatketchup: Jag kan försöka att lägga upp den i Jpg format en gång vänta lite...
he snygg fodral.
:cool:
↗ till inläggetDen är jätte fin!Tack så jättemycket allihop som gillade min bild! pokemaster1: Jättebra! Den kommer med.
Vilka pokémon ska vara på White och Purple då?
Det kan vara Tyton och Lechas utvecklingar.