RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 :evil: vad har NI för smak? :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 i vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 musik och film vad tror du det är ett musik och film forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Jag kan se alla filmer och lyssna på all musik bara det är bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 De flesta gillar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Jag gillar o titta på film mest äventyr,action och jag gillar nästan all sorts musik!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Jag gillar Komedi, Äventyr, Action och lite romans filmer. Gillar nästan all musik förutom hårdrock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 musik:: alla michael jackson's låtar igenom tiderna film:: tittar bara på sylvester stallone filmer ( action, äventyr ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Jag gillar MEST komedi för sånt skrattar man så mycket av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Jag gillar MEST komedi för sånt skrattar man så mycket av! ser mest på komedier och action ^^ i musik är det väll rockpop (dock inte westlife efter som jag hatar bög-band :evil: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 musik:hiphop film:manga aciton&äventyr komedi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 musik:nu-metal,hårdrock,svenska klassiker,r&b,hip hop,rap.ja hatar typ all jamaica-musik som typ wayne wonder o alla dom. filmer:alla sorters filmer förutom såna där konstiga filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.