jag tycker att det ska finnas ett Photoshop forum här på fuska.
vad tycker ni om det?
jag tycker att det ska finnas ett Photoshop forum här på fuska.
vad tycker ni om det?
Är allmänt forumet sönder, eller?
Nej, jag tycker inte det ska finnas ett sådant forum då det inte kommer vara så mycket aktivitet där...
Ta frågor i Allmänt :/?
varför itte kanske blir populärt
Skaffa ett Gruppforum då :wub:
Jag tycker det verkar vara en bra idee. Konstigt att det inte redan finns.
aa ja håller me de e värkligen en jätte bra ide
smart mcrymd :student:
FM forumet är nästan att PS forum. Kanske blir lite för mycket. Men Photoshop kan ju vara ett subforum på FM.
Denna fråga har säkert varit uppe för prövning 10 gånger, svaret varje gång har blivit nej. Bli medlem på något Photoshop-forum istället för att tjata om det här, för det kommer aldrig att komma.
jag tycker också det ska finnas! :P
Förrut fanns Photoshop gruppforum, dock verkar dessa försvunnit, iaf från att vara öppna för alla. Dvs ägarna har dolt dessa. Men eftersom många är intresserade så varför inte öppna ett gruppforum? Alt så finns ju allmänt eller FuskaMynt ifall det handlar om FM oxå..
Bara ett problem. Inte många har sådana summor så de kan ha råd med ett gruppforum. Kanske om man sänker priset på dessa produkter.
varför inte ett sub forum i musik/media? media är ju tusan photoshop, så varför inte ha ett subforum där... eller dra över alla trådar ditt
↗ till inläggetJag tror nog det skulle passa bäst i intresse forumet om det nu skulle vara något :rolleyes:varför inte ett sub forum i musik/media? media är ju tusan photoshop, så varför inte ha ett subforum där... eller dra över alla trådar ditt
Ja, det skulle nog passa in på många ställen. Men bäst vore det med ett nytt forum. Man kanske kan testa och se hur det går, är det inte tillräckligt aktivt kan man ta bort det.
Ett gruppforum skulle bli bra. Tror inte det kommer till fuska p.g.a. att fuska forumet är igentligen till för att få hjälp med ett spel eller annat som tillhör en spelkonsol.
Hm...
Har ni säga hur man gör bilder?
Tacksam för svar ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in