har nån Golden eye kan ni hjälpa mig 8)
james bond Golden eye
Jag har Golden eye, och jag kan hjälpa dej..
Jag kan hjälpa dej jag har alla banor utom de 2 sista så har jag allt på cheat options vad vill du ha hjälp med :wink:
Det kan du väl inte om du inte har alla banor? Kanske fixat till dig dem?
Jag har i alla fall alla utom Egyptain, jag fick Aztec sen efter det har ajg aldrig spelat mitt bond men jag kommer ihåg allt jag klarat i alla fall.. Aztec har jag klarat också så du kanske undrar om det? Aja, vad vill du ha hjälp med?
jag har också klarat det och fått alla fuskkoder(fast det är inga koder direkt) :o
jag har 2 goldenay
1 har jag klarat alla banor det är den där bron bannan det är den sista dem änddra är bara äxtra har nåra fusk
2 klarat hela spelet har alla gubbar på vs mod har alla vapen har auto shatgun goldengun asså alla vapen som finns men onödit tråd han skriver inte vad han vill ha hjälp med :evil:
Har du två Goldeneye? Är inte det ganska onödigt?
Och i Cool Murder fall kan jag skriva att om man har en tråd där man stälelr en fråga får man ju lägga inlägg om nån kan hjälpa en.. Han kanske aldrig är inne men ändå...
behöver ni hjälp eller jag har ALLA fusken ooch ALLA banorna EGYPTIAN TEMPLE och AZTEC med, och jag kan hjälpa
Det finns redan ganska många som kan hjälpa och dessutom har inte Cool murder vart online sen länge.. Vet inte om han svarar här på länge..
Det finns redan ganska många som kan hjälpa och dessutom har inte Cool murder vart online sen länge.. Vet inte om han svarar här på länge..
varför bryr du dig jag kan bara vara online på vardagar :cry:
inte på helger och inte på tisdag
ifall du ville veta. :evil: Så nu behöver jag hjälp med att komma till sista barnan :(
Förlåt Cool murder men du HAR inte vart inne på vardagar förut ändå..
klara alla banor på 00 agent så kommer du till Egyptain, sista banan..
jag höll på att klara egyptian på 00 agent! men så stängdes det av och raderades! så jag e bara på Aztez på 00
okey men får man använda fusk om man ska klara det
ja det finns fusk, kolla på fuska.se´s N64 fusk så finns det där, jag klarar själv saker utan fusk :P
Man kan inte använda de fusk man har fått på Golden eye, däremot kan man göra andra fusk p ådet men det är inte så hjälpbara fusk, så det spelar inte så stor roll på Golden Eye, och om du ska klara det med fusk eller ej bestämmer ju du Cool murder =)
jo om man startar ett spel på en bana kan man slå in fusk under tiden! kolla på fuska.se´s N64 så får du se
Jo, det kan man, men jag sa inte att man inte kunde slå in fusk under tiden man spelar, jag skrev att man inte kan använda de fusk man har i menyn på Golden Eye.. Det är skillnad på det!
jag har varvat hela (stolt) :roll:
Har alla banor...
när jag skulle klara den sista banan så gick min katt på reset knappen :lol: