Jag behöver hjälp med den sista banan! Hur ska jag göra för att få ut "DEN GYLLENE PISTOLEN"?
james bond Golden eye
Man ska gå på rätt plattor...
Det är svårt. Jag undrar vilken som fick reda på det först. :?: :mrgreen: :) :mrgreen:
Vilka är dom "rätta" plattorna?
gå in på gamefaqs.com sa jag och gå in på golden eye 007 och sök på faqs och sedan kommer det upp en meny med olika saker är komemr det att stå egyptian eller nått
Jag vill fortfarande veta hur man får cyklisten????
Hur får man dom två sista banorna i Goldeneye??
Vilka är dom "rätta" plattorna?
det är en viss ordning man ska gå, har det inte i huvet, men sök efyter fusksidor på internet så hittar du nog det...
Luigi, vad e CYKLISTEN?
Vilken dum fråga. Det är en Extra-gubbe som min kompis hade när han hade Golden Eye. Men den är inte särskilt bra, men man vill ju vara helt klar med spelet.
du får dom om du klarar alla banor till och med Cradle på secret agent....sen när du klarat Aztec som du får på 00 agent så får du banan egyptian.....asså
AZTEC....klara alla banor till cradle på secret agent
EGYPTIAN.... klara alla banor till och med Aztec på 00 agent
till Banjo-kazooie:
här är en bild..: http://db.gamefaqs.com/console/n64/file/goldeneye_golden_gun.gif
du får dom om du klarar alla banor till och med Cradle på secret agent....sen när du klarat Aztec som du får på 00 agent så får du banan egyptian.....asså
AZTEC....klara alla banor till cradle på secret agent
EGYPTIAN.... klara alla banor till och med Aztec på 00 agent
till Banjo-kazooie:
här är en bild..: Snygg bild??http://db.gamefaqs.com/console/n64/file/goldeneye_golden_gun.gif
den laddades nog inte upp...men den finns på Gamefaqs.com i alla fall
Vilken är eran favorit-gubbe på multiplayer? Min är Janus Marine.
oddjob...han är liten så man måste ofta ducka och sen skjuta för att träffa honom
om det är till nintendo 64 så har jag det...men finns det till konsoler...
klart det finns konsoller...men du menar kanske till ANDRA konsoller...
Igämt när jag ser honom hinner jag inte med och så avlossar man ett skott och träffar skallen.oddjob...han är liten så man måste ofta ducka och sen skjuta för att träffa honom
det är ju iförsig en bra taktik.. =)
Min favorit gubbe på multiplayer vet jag inte riktigt.. Nån proffessor eller piloten..