vilken är piloten??
james bond Golden eye
Den gubbe jag har som favorit behöver inte vara kort eller tåla mycket. Jag är helst ute efter en gubbe med bra kammoflage, och en cool style. Som de där vakterna på Bunker 1.
den banan man är i fängelset eller....jag brukar mest vara oddjob eller bond men det kan hända att jag tar nån skum som tex en foskare eller nån Civil person..
Jag brukar vara Trevelian ibland, därför att jag brukar ijämt hålla mig till mina favoriter.
trevelian...är det han man jagar på cradle eller??
Ja, det är det. Jag brukar aldrig vara Bond i Multiplayer. Han är för Normal.trevelian...är det han man jagar på cradle eller??
jo men han ser bra ut och det är ibland kul att vara huvudrollen...finns trevelian med på andra banan också...vid sluter vi alla tankarna..om man ska lägga minor på??
Ja, det finns han. Men han blir ju avrättad av Orumov.
på spelet?? vilken bana då i sånafall....?
På bana 2!!
aha...är det när gastuberna sprängs??
Ja, det är det. Omurov opererar ju Trevelian så att han blir ond. Det är därför han är emot oss på de andra banorna han är med i.
som tex cradle....nu fattar jag en hel del.. =)
Det är bra det. Men X-Enia Onatopp var ju också med i dåderna, men dog i jungeln. Som på filmen!
...mmm...den banan finns ju med i spelet..som du sa..jag har inte sett filmen...den skulle va rolig att se..jag har bara sett The world is not enough...
jag har det spelet också..
Jag har sett alla Bond-filmer förutom den nyaste. Men nu åter till ämnet!
vilken är den nya filmen?? vem är den dära piloten... hur ser Han/hon ut?
Den nya filmen heter ju Die Another Day, och den har funnits att hyra ganska länge, men åter till ämnet!vilken är den nya filmen?? vem är den dära piloten... hur ser Han/hon ut?
jag har också sett alla filmer men eftersom Alec är Janus så är ju han på dom ondas sida för dom snackar ju om att Janus är en okänd person
Jag vet, men på Golden Eye (ALLTSÅ SPELET) så får man reda på det på Statue. :new_popcornsmiley: :new_kodomagnam: :new_argue: :new_2gunsfiring_v1: eda på det påjag har också sett alla filmer men eftersom Alec är Janus så är ju han på dom ondas sida för dom snackar ju om att Janus är en okänd person