💬
Logga in
Fuska.se

Skolan

24 svar · startad

Trådstartare #1

Vad har ni gjort för elaka saker i skolan eller bus m.m?

Bus vet jag inte. Kan iallafall inte komma på något just nu -___-

Fasst jag och en kompis brukar knacka på en lärares klassrum och den läraren är den värsta som finns på skolan. Han har slagit mig och flera stycken andra.

Kanske kan ha vart en slump, men en lärare slår inte tre stycken på två dagar. Dessutom brukar han alltid vara otrevlig. Ingen bra lärare det.

18 Dec 2005
Trådstartare #3

Jag gjorde ett stort rökmoln i vårt klassrum :P

↗ till inlägget

Hur gjorde du det!?

Exprimenterade ni?

Trådstartare #5
↗ till inlägget

Började brinna på massa papper och när jag blåste ut det kom jätte mycke rök men läraren var upptagen att läsa så hon såg inget :P
19 Dec 2005

Det dummaste jag gjort är att lägga dynamit på rektorns stol. Skojja. :P Det värsta var nog när jag satte in en spik i ett cykeldäck men det var 4 år sen.

Trådstartare #7

Det var en kille som kasta en gaffel i huvet på mig idag men han skulle kasta på någon annan.

Nån gång ska jag slå tillbaka på honom.

Jag gjorde inte det idag för han fick typ damp på alla på hela skolan så om man skulle närma sig så skulle man typ vara död :P

22 Dec 2005

kasta en BOK i huvudet på en person som jag va sur på

23 Dec 2005

Kastat snöbollar på oskyldiga fotgängare...

På skoltid såklart.

Trådstartare #10

Vi körde snöbollskrig då var det någon som träffade en oskyldig gubbe i huvet han vart galen :P

Dr.cheat:Dampgubbe :P

Zimens:Hehe sj brukar man kasta på bilar. :P

Vi brukar kasta snöbollar på fönster. Inte på skolan då.

24 Dec 2005

Jag är nog en av de bråkigaste i min skola. vår skola fick den pinsamma utmärkelsen till sveriges värsta skola...

på vårt centrum kastade några nior in en airbomb dom blev jagade av securitas .

sedan har jag låst in mig med en tjej och gjort parnings läten blev nästan anmäld för sexuella trakaserier.

↗ till inlägget

Jag är nog en av de bråkigaste i min skola. vår skola fick den pinsamma utmärkelsen till sveriges värsta skola...

på vårt centrum kastade några nior in en airbomb dom blev jagade av securitas .

sedan har jag låst in mig med en tjej och gjort parnings läten blev nästan anmäld för sexuella trakaserier.

ehh Pinsamma utmärkelsen finns det en sån :blink:

ne det tror jag inte och vadå airbomb lite o troligt tycker jag :gitarr:

26 Dec 2005

Pallat äpplen, så kommer det en gubbe och går till skolan och säger till rektorn...

Det var kul :)... >_>...

Fick nästan skit för att mina kompisar smällde mini raketer och att jag var med,fastän jag inte gjorde något <_<

Senast ändrad:

29 Dec 2005

De värsta ja har gjort gjorde jag i femman.Jag och min kopis hade hitat ett flak med oboy festisar som hade gått ut.Så vi tog dom och gick till min skola och sprutade ner hela skolan.Nästa skoldag hade allt stelnat och de luktade sur mjölk.Jag erkände brottet och fick ta mitt straff "2 veckors utegångs förbud" :P

Kul bus men ja ångrar de för alla lärare var typ sura på mig i månader...

30 Dec 2005

hihi kommer ihåg när du berättade det dagen efter du hade gjort det:)

jäklar vad du ångrade det! :P

↗ till inlägget

Dr.cheat:Dampgubbe :P

Zimens:Hehe sj brukar man kasta på bilar. :P

Vi kastade på bilar oxå ^^ Det var t.om en kille som kom upp på berget där vi stod. :unsure:
Trådstartare #20

Dom har satt upp massa kameror på våran skola för att folk förstör fönster. Bara iår har mer än 50 fönster förstörts.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in