💬
Logga in
Fuska.se

Vad ska jag köpa för spel?

21 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Jag vill köpa ett nytt spel men jag vet inte nåt som är roligt har ni nåt tips.

Jag funderar på att köpa The Fast And The Furiors när det kommer ut.. men jag vill ha fler tips..

Typ Action,racing,simulatorer och RPG.

Är Manhunt bra????

21 Jan 2004
Nivå 6 · Fuskare

Köp Tony Haws Undergruond eller NHL2004 gör de. :D

Nivå 0 · Nykomling

köp final fantasy X :?: :mrgreen:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #4

Jag gillar inte Final Fantsy så mycket men Manhunt verkar lite roligt nån som vet nåt om det??

22 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

:1_erchug: :new_all_coholic: :new_silly: är tony hawk underground bra????????????

Nivå 4 · Lärling

jag tycerk att du ska köpa Jak II: Renegade

Nivå 3 · Lärling

Köp Driver 3 eller Metal Gear Solid 3 när den kommer ut. (vet dock inte vad den kommer att heta när den kommer ut). Eller kan du köpa The Sims Bustin Out, Mafia (när den kommer ut).

Eller köp Fable men den har inte kommit ut på PS2 (tror kanske inte den kommer ut på PS2)

Dragon ball z : Budokai 2 d r0x0r

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9

Ja, jag är nöjd men dom svaren jag fått men skriv gärna mer!

Nivå 4 · Lärling

jag tycker att du ska köpa freedom fighters annars det verkar as bra jag ska nog köpa det

Nivå 3 · Lärling

True Criminal verkar bra (inte kört), annars kan du checka lite spel och screenshots så du får se själv hur bra spelen är. Annars tycker jag att du ska köpa den nya J. Bond som kommer ut snart, verkar grymt bra. Eller kanske Medal of Honor: Rising Sun?

Köp Driver 3 eller Metal Gear Solid 3 när den kommer ut. (vet dock inte vad den kommer att heta när den kommer ut). Eller kan du köpa The Sims Bustin Out, Mafia (när den kommer ut).

Eller köp Fable men den har inte kommit ut på PS2 (tror kanske inte den kommer ut på PS2)

Metal Gear Solid3:Snake Eater kommer den heta.

Men jo köp det så länge köper du MGS2:Substance.

Har beställt nya James Bond: Everything or Nothing det verkar skitbra!

Men Medal of Honor: Rising Sun ska du köpa! Det går ut på att liksom hitta sin kompis lr nåt för han tappar bort sin brorsa lr vad det är i början men det är bra köp det. Köp också MoH:Frontline!

23 Jan 2004
Nivå 7 · Fuskare
Jag gillar inte Final Fantsy så mycket men Manhunt verkar lite roligt nån som vet nåt om det??
Japp det fick sämsta tänk bara betyg i superplay(nästan i alla fall). Inte helt oväntat det är ju till Playstation 2.
24 Jan 2004
Nivå 1 · Novis
på manhunt ska man va en gubbe som ska spela in en film! så får man smyga sig på gubbar och sedan döda dom

DragonBall budokai 2 8)

skönaste kamehame-ha :P

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #16
True Criminal verkar bra (inte kört), annars kan du checka lite spel och screenshots så du får se själv hur bra spelen är. Annars tycker jag att du ska köpa den nya J. Bond som kommer ut snart, verkar grymt bra. Eller kanske Medal of Honor: Rising Sun?[/quote

Det heter True Crime: Streets of L.A

Jag har klarat ut det för länge sen och Freedom fighters

25 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

köp tony hawks undergrond det är super :mrgreen: eller köp dave mirra frestyle bmx 2 inte säcker på stavningen :lol:

Nivå 1 · Novis

köp fredoom fighters...de verkar bra

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #19
köp fredoom fighters...de verkar bra

Jag har precis skrivit att jag har klarat ut det (för ca 4 månader sedan).

Det är inte så nytt längre!

Nivå 2 · Novis

Du kan bestäm själv.Men jag tycker att du köper sagan om konungens återkost.Får jag tack för allt :roll:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in