Nitronisse Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Jag vill köpa ett nytt spel men jag vet inte nåt som är roligt har ni nåt tips. Jag funderar på att köpa The Fast And The Furiors när det kommer ut.. men jag vill ha fler tips.. Typ Action,racing,simulatorer och RPG. Är Manhunt bra???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Köp Tony Haws Undergruond eller NHL2004 gör de. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sora Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 köp final fantasy X :?: :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Jag gillar inte Final Fantsy så mycket men Manhunt verkar lite roligt nån som vet nåt om det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kajan!! Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 :1_erchug: :new_all_coholic: :new_silly: är tony hawk underground bra???????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jag tycerk att du ska köpa Jak II: Renegade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Köp Driver 3 eller Metal Gear Solid 3 när den kommer ut. (vet dock inte vad den kommer att heta när den kommer ut). Eller kan du köpa The Sims Bustin Out, Mafia (när den kommer ut). Eller köp Fable men den har inte kommit ut på PS2 (tror kanske inte den kommer ut på PS2) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Son-kl3vin Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Dragon ball z : Budokai 2 d r0x0r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Ja, jag är nöjd men dom svaren jag fått men skriv gärna mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jag tycker att du ska köpa freedom fighters annars det verkar as bra jag ska nog köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 True Criminal verkar bra (inte kört), annars kan du checka lite spel och screenshots så du får se själv hur bra spelen är. Annars tycker jag att du ska köpa den nya J. Bond som kommer ut snart, verkar grymt bra. Eller kanske Medal of Honor: Rising Sun? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Köp Driver 3 eller Metal Gear Solid 3 när den kommer ut. (vet dock inte vad den kommer att heta när den kommer ut). Eller kan du köpa The Sims Bustin Out, Mafia (när den kommer ut). Eller köp Fable men den har inte kommit ut på PS2 (tror kanske inte den kommer ut på PS2) Metal Gear Solid3:Snake Eater kommer den heta. Men jo köp det så länge köper du MGS2:Substance. Har beställt nya James Bond: Everything or Nothing det verkar skitbra! Men Medal of Honor: Rising Sun ska du köpa! Det går ut på att liksom hitta sin kompis lr nåt för han tappar bort sin brorsa lr vad det är i början men det är bra köp det. Köp också MoH:Frontline! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg