💬
Logga in
Fuska.se

Trögt

60 svar · startad

det är jobbigt när sidan hänger sig när man skrivit ett inlägg och ska posta det, då blir det ofta dubbel eller TRIPPEL inlägg..

19 Dec 2005
↗ till inlägget

alla kan väl skänka en 10 åt dig. för om alla gör det så blir det över 1000kr iallafall. å du blir fuska bättre :D

Eller så kan alla Köpa FsuakVIP, då blir det 2000 istället! :o

jo det vore en bra ide. men jag köpte 1000mynt för 30kr istället

Jag kan skänka Fuska Mynt :D.

Skänka pengar är inte min grej. Jag kan inte få in de i datorn :D .

Du tänkte väl inte skänka FM till admin...

Jag har betalat för VIP och kommer nog göra det igen.

Skojade bara. Har tyvärr ingen mobil. Så jag kan inte hjälpa nån.

↗ till inlägget

det är jobbigt när sidan hänger sig när man skrivit ett inlägg och ska posta det, då blir det ofta dubbel eller TRIPPEL inlägg..

Till IF forum finns det koder som förhindrar sånt, finns det inget liknande till IPB?

jag fattar ej vad man ska ha fuskvip till så jag köper fm istället :rolleyes:

jag har redan kollat på den milljoner gånger <_<

20 Dec 2005

Va är IF för nåt?

InvisionFr e e fast utan mellanrum. Ett ställe där man kan göra gratis, men lite dåliga forum.

Och vill ni att fuska ska få pengar så är det bättre att ge via banken, för annars får dom som håller för sms tjänsterna lite av det. Tror jag.

Senast ändrad:

aa det är bara trycka på sitt namn och ca längst ner på sidan står vad man kan göra med sin telefon. jag har skickat in 2sms så jag fick 2000fm :kung:

um, vad menar du KNUTTE? om man vill att fuska ska få pengar så är det bättre att donera 100kr till fuska's bank konto så får man 5000 fm också.

[EDIT] Tack för du sa det nico ;)

Senast ändrad:

inte 500 fm, 5000 fm ;)

23 Dec 2005
↗ till inlägget

um, vad menar du KNUTTE? om man vill att fuska ska få pengar så är det bättre att donera 100kr till fuska's bank konto så får man 5000 fm också.

[EDIT] Tack för du sa det nico ;)

det har inte jag sett

Taget ur reglerna:

Saker du skall göra:

Fråga ALLTID en moderator om du är osäker på någon regel.

LÄS alltid de klistrade eller viktiga trådarna längst upp i forumen.

Och det är en klistrad tråd. så du borde läsa den ;)

25 Dec 2005

Ni skulle bara veta att företaget som admin har fått sms tjänsten av, varje gång någon smsar här på fuska.se tar företaget en liten bit av kakan, så är det... Annars skulle admin få betala tusen lappar för en bra sms tjänst.

26 Dec 2005
↗ till inlägget

inte 500 fm, 5000 fm  ;)

nico vart gör man det? jag trycker på mitt namn och går längst ner där står det bara 250 & 1000fm

ser ej 5000fm?

nu verkar den tråden tagits bort... iaf så sätter man då in pengar på mickes konto hos skandiabanken.

9150-747.044-6

eller

91507470446

kom ihåg att se till att dina föräldrar vet om det och tycker att det är ok. ange ditt medlemsnummer som Meddelande vid överföringen. 100kr skulle visst ge 5000 fm men undrar om det inte kan ge mer om man frågar lite snällt. ingen har trots allt gjort det än...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in