Hoppa till innehåll

Xbox - 360: Inte Bra!


unix
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 99
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag säger såhär.. Alla PS# fanboys som e här föra tt klaga F**k o**! Och om nån e så dum att han flyttar på stt x-box när han spelar så får han slylla sej själv.. lite synd att det "fryser" sig ibland men det är nog något man kan stå ut med :D Jag ska lätt skaffa x-box 360 menar som om PS# kan konkurera med livve och Halo3 ;)

 

Nej desen jag kan inte hålla med dig om att det är något man ska eller kan stå ut med, när konsolen kostar vad den kostar då ska den fungera korrekt. Tänk så har man kommit jättelångt på ett spel och det fryser, inte så roligt att spela om allting kanske.

 

Detta har hänt mig, men däremot så är det bra att Microsoft ersätter konsolen. Min Xbox 360 har alltså fryst väldigt mycket men jag ska få ny av Microsoft efter har ringt supporten och förklarat om mitt problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej!

Den SÅLDES men inte nu längre!

 

Varför skulle vi? det är ju du som säger att den INTE säljs.

Kolla bara på vilken spel sida som helst, de har inte plockat bort den från deras sida (t.ex webhallen).

 

Vad är det för dum person som har sagt till dig att den inte säljs längre? Det var det dummaste jag hört på flera år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo,som sagt så är inte Xbox - 360 inte bra längre!

Den får inte säljas mer p.g.a att den repar alla spel till Xbox - 360.

Tråkigt att höra va?

Men inte för mig :)

 

 

Givetvis får den fortsätta säljas, skivorna riskeras bara att repas vid ganska häftiga rörelser och samma gäller de flesta spelmaskiner på marknaden där skivan inte från början sitter säkert runt en liten klack (ex. GameCube).

 

Det där med att skivorna repas vid minsta rörelse bör man alltså ta med en ganska ordentlig nypa salt, (själv lyckades man springa omkull 360:n när vännen min var i full färd med att spela CoD II utan att varken spelet eller boxen fick bestående men) och helt ärligt, sen när började man ta Aftonbladet på allvar? ;)

 

Den enda nackdelen som jag just nu kan se är väl det att en del av release-spelen inte känns tillräckligt genomarbetade för att slippa konkurrens från äldre maskiner, men jag tvivlar inte en sekund på att de kommer att bli bättre när MS inte behöver stressa fram dem.

Redigerat av Opooa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Darwin2,ni alla(mästan iallafall) vet kanske att jag inte gillar så mycket Xbox och Xbox360,men det där var en av de dummaste jag har hört!

Alltså lyssna på vad du säger,det låter ju helt konstigt,hur kan en av de största konsollerna inte säljas i Sverige?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...