💬
Logga in
Fuska.se

Xbox - 360: Inte Bra!

99 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tror det kommer utnyttja 360:s möjligheter till Max. Är rätt säker på att Bungie kommer ge oss ett action spel vi sent kommer att glömma! :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vad är Bungie?

Är det Halo's skapare?

Och som sgat,jag ändrar mig om det jag sa om Xbox360,alltså då menar jag att den är bra och inte dålig.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Xbox 360 har sina starka och svaga sidor. Microsoft för den delen också.

Ja Bungie är spelföretaget som skapade Halo och Halo 2, de har också gjort Oni, inte ett fullt så framgångsrikt spel. Halo 3 är under utveckling.

Senast ändrad:

5 Jan 2006
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Jo,som sagt så är inte Xbox - 360 inte bra längre!

Den får inte säljas mer p.g.a att den repar alla spel till Xbox - 360.

Tråkigt att höra va?

Men inte för mig :)

Vad är det för problem igentligen :( "repar skivor " Hur då? :(

8 Jan 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Xbox360 är ganska känslig,så ifall man rör den(alltså då ska man röra den lite hård) då repas skiva,men den säljs fortfarande eftersom ifall det nu skulle vara så,då skulle man inte heller ha lagt i t.ex Eb Games för att provspela!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Därför som vi sagt i andra trådar, ha din Xbox 360 liggande!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vare sig du har den liggande eller stående så finns alltis risken,men liggande är säkrast. :D

22 Jan 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Tror egentligen att aftonbladet inte gillar X box 360 bara för att de brukar kasta runt spel -.-

Nivå 3 · Lärling

Hela aftonbladet är bara skit! Vad vet dom om spel? Och vad vet dom om konsoller som inte ens har kommit ut än?? Dom är ju helsjuka där.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Aftonbladet och Expressen ljuger ganska mycket,eller att dem gör en liten sak till en stor sak...om ni förstår vad jag menar..

Senast ändrad:

23 Jan 2006
Nivå 7 · Fuskare

exakt aftonbladet vet ingen ting dem är bara sjuka i huvet

Nivå 3 · Lärling

listen to the boy

26 Jan 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

hahahaha så ni tycker att det är skit sama att man inte kan flyta på konsolen medans man spelar? Sj tycker jag att det är skit dåligt...

Det är klart att man ska kun flytta konsolen utan att skivorna repas sönder ;) skivorna repas om man bara flytar konsolen några cm på golvet ;) men det är dock inte det ända felet på x-box 360...

När man ska spela dom gamala x-box spelen så är grafiken sämre än om man spelar dom på den vanliga x-box konsolen, det är också flera buggar i spelen...

Kosolen överhetas också mycket lättare än dom andra konsolerna. En i min klas spelade x-box 360 5 timmar i sträk & konsolen överhetades :( nee Microsoft kollade nog inte igenom konsolen innan dom släpppte den...

Drawin 2: källa? Jag tror att konsolen fortfarande får säljas.. efter som Microsoft säger att det såtr klart & tydligt i manualen att konsolen inte ska flyttas när den är i gång med spel i. Dom säger att det inte är något fel från deras sida!

LOL :bah: du tror att det är fel på alla konsoller bara för det...

min kompis har spelat flera timmar i sträck utan att den överhettades... :meddum:

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Kan den kompisen vara jag? :meddum:

haha..

Senast ändrad:

27 Jan 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Kan den kompisen vara jag?  :meddum:

haha..

jo.. :P

4 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

hahahaha så ni tycker att det är skit sama att man inte kan flyta på konsolen medans man spelar? Sj tycker jag att det är skit dåligt...

Det är klart att man ska kun flytta konsolen utan att skivorna repas sönder ;) skivorna repas om man bara flytar konsolen några cm på golvet ;) men det är dock inte det ända felet på x-box 360...

När man ska spela dom gamala x-box spelen så är grafiken sämre än om man spelar dom på den vanliga x-box konsolen, det är också flera buggar i spelen...

Kosolen överhetas också mycket lättare än dom andra konsolerna. En i min klas spelade x-box 360 5 timmar i sträk & konsolen överhetades :( nee Microsoft kollade nog inte igenom konsolen innan dom släpppte den...

Drawin 2: källa? Jag tror att konsolen fortfarande får säljas.. efter som Microsoft säger att det såtr klart & tydligt i manualen att konsolen inte ska flyttas när den är i gång med spel i. Dom säger att det inte är något fel från deras sida!

Mitt har inte överhettats, men det har blivit GANSKA varmt i mitt rum
5 Feb 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Varmt i ditt rum?

Vad menar du,att 360 värmer ditt rum eller,isåfall är det bara sätta på 360'n och låta den värma rummet på vinter...?

Som sagt,Xbox360 är bra,bara att den är ganska känslig så att den repar skivor eller kanske till och med ta sönder den...

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tänk på också att Xbox 360 ska inte ställas nära någon värmekälla, t.ex ett element. Då blir det större risk för överhettning.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det är väl så hos alla konsoller och inte bara 360,eller?

360 är iallafall köpvärt.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nja kanske det, men tror att Xbox 360 är känsligare än andra konsoler när det gäller värmen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in