Nåt.... <_<
Vad Gör Du På Rastena I Skolan
Sitter och pratar med mina kompisar och ibland så kan jag köpa lite godis eller en dricka.
hör på när folk snakar om "oviktiga" saker
o mukar me 9orna "enda sexan på skolan"
hänger med mina kompisar och lyssnar på Mp3:n
Går omkring i korridorerna, skoj bråkar, busar och kanske går in på datorerna..
↗ till inläggetVad gör du på rastena i skolan.
Jag spelar Fotboll. :bah:
bild borttagen §1:23
Har inte mkt att göra i min skola. Bruka gå runt o snacka o köpa godis.
Eller så går jag hem på mina långa raster som är typ 1 tim. lång.
Pluggar in den ena hörluren (MP3-mobil :) ), och går o sätter mig på nått mysigt ställe.
Jag är en sånn människa som folk samlar sig runt (på både gott och ont) så efter en halv minut kommer folk från diverse klasser och jag brukar börja på en trevlig konversation.
Eller så går jag bara runt och gör roliga skämt mot folk...Kan vända den mest vardagliga mening till att få folk att skratta..(Begåvning ;P )
Så folk skulle väll förklara mig som en kul typ antar jag.
Kan väll bli en pingis match eller två om man får låna någons rack. Annars erre mest musik, polare och trevliga skämt.
Spelar Biljard ser på TV är med kompisar
Mobba lärarna genom att kasta snöbollar på skolgården
spelar fotboll och snackar ibland mest med polare
Tjaa, på de långa rasterna brukar jag gå hem, annars spelar jag kort eller går runt med vännerna..
Brukar oftast ha ett par hörlurar i mina öron och lyssna på musik. Det är det ända jag gör. Ibland så trycker jag också på några knappar *whihihi*.
Hehe, brukar ta med mig mitt Gameboy Advance SP och spela det hela rasterna.
Spekulerar i 2006 års speltitlar och innehåll.
spelar biljard eller pingis...
Jag brukar stå och prata med min kompisar medan dom spelar Bandy.
har 1tim och 50min rast på fredagar plus att jag bara har slöjd och läsning :P slutar kl.12.10
Skojbråkar sitter i IT Cafet fikar eller spelar lyssnar på band som spelar där ibland spelar kort, kollar på fiskarna :P och sitter i uppehålsrummet eller i det glasade rummet.
men på fredagar när jag har en så lång rast så är jag mer på stan Digistore eller hemma hos en kompis.
Spelar fotboll eller gungar. Hehe!
Dark vilken klass går du i?
Spelar pingis eller hänger i cafét,