jag brukar också spela pingis fast helst biljard men den är ofta upptagen.
Vad Gör Du På Rastena I Skolan
Filiandor: Jag går i 5:an.
Sitter och lyssnar när mina kompisar är helt inne i sina WoW diskutioner /själv fattar man inget !
↗ till inläggetFiliandor: Jag går i 5:an.
jag undra bara igenom att ni verkar ha en fotbollsplan och gungor
Jag brukar vara inne på internet.
Sitta med datorn och surfa.
Spelar fotboll och snackar med kompisar B)
Bajsar ;)
Ne. Jag har typ inga långa raster. Mina längsta e typ 1 timma och de e på fredagar. Våran lunchrast. Vi har kanske 5-10minuters rast mellan lektioner för att hämta böcker till nästa lektion.
P.s jag går i sjuan
Driver lite med kompisar och väntar på att tiden ska gå.
Har oftast bara 5-10 minuter rast mellan lektionerna, men om vi har håltimme så brukar jag oftast sitta vid skåpen eller vara ute i snön. (: Lyssnar på mp3 gör man också ^^
Snackar med mig själv om livets mening och vad jag ska skriva om till mina serier.
Vi måste vara ute,LoL.
åker på isen med skorna,sular snöboll,retar andra så dem jagar oss B)
spelar pingis slår ut alla andra :evil:
finns inget å göra i våran skola... :(
om man har tur hinner man få tag i en dator men annars så hänger vi bara nere vid entren
På första rasten ( 30 min) är jag inne och filosoferar om livet, nä jag läser bara
och andra rasten ( ca 40 min) snöbollskastning när lärarna inte ser på
sätter på mig jackan och skorna sedan in <_<
Pratar med kompisar , Slänger mig ner från kullen(En liten backe som är på vår skolgård typ)
Jag brukar gunga för att fördriva tiden på rasterna, i bland så är jag på kullen eller i backen och leker galning och glider ner på magen från kullen/backen.
Jag brukar bara sitta och prata med mina kompisar eller lyssna på min MP3. Om jag vill ha något att äta eller dricka så köper jag något i skolans kiosk.
haha Jag och mina kompisar kollar på My humps med black eyed peas :P
så jääla skön video.
Jag brukar gå med mina kompisar & snacka lite.
Just nu sitter jag i skolan & skriver.