Hoppa till innehåll

Super mario sunshine.


Gäst Samus aran
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 135
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo, jag vet att du ska gå över en bro. Men det är att komma dit upp. Det är lite nedanför och åt vänster från paddan på episod 5.

 

 

 

 

 

När man har klarat Bowser så har man varvat spelet. Då kan man åka tillbaka till Delfino airstrip och ta en stjärna. Men när man har klarat Bowser så hamnar Mario,Peach och Fludd på en liten strand. Och Bowser och Babybowser kommer till en slags klippa.

 

man kan faktist ta 2 stjärnor på delfino airstrip en är att ta 8 röda mynt och en är att ta 100 pengar(coins). detta funkar på andra banor också! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, jag vet att du ska gå över en bro. Men det är att komma dit upp. Det är lite nedanför och åt vänster från paddan på episod 5.

 

 

 

 

 

När man har klarat Bowser så har man varvat spelet. Då kan man åka tillbaka till Delfino airstrip och ta en stjärna. Men när man har klarat Bowser så hamnar Mario,Peach och Fludd på en liten strand. Och Bowser och Babybowser kommer till en slags klippa.

 

man kan faktist ta 2 stjärnor på delfino airstrip en är att ta 8 röda mynt och en är att ta 100 pen gar(coins). detta funkar på andra banor också! :D

När jag tog 100 mynt så fick jag en blå stjärna. Prova själv!

 

Det lysande i centrum är en bana. Det är bara att ställa sig i det som lyser och kolla upp mot solen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...