💬
Logga in
Fuska.se

"ta Bort Användare"

29 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hejsan du där.

Jag komm på en bra ide.

Och så hära är den:

Om någon vill ta bort sin användare så borde det finnas en "Ta bort användare knapp" och den borde finnas i "Min Kontrollpanel" > Profil och i höger kant så borde det finnas en knapp där man trycker och skriver in sitt lösenord och användarnamn.

28 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling

Nej. Om man t.ex får 4 varningar, då tar man bort sitt konto och gör ett nytt = inte bra.

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin

Precis.. ;) Nämen vill man ha kontot borttagget så är det bara och pma.. Man bör dock ha i åtanke att man inte kan ändra sig samt att man blir bannad på obegrännsad tid.

30 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hejsan du där.

Jag komm på en bra ide.

Och så hära är den:

Om någon vill ta bort sin användare så borde det finnas en "Ta bort användare knapp" och den borde finnas i "Min Kontrollpanel" > Profil och i höger kant så borde det finnas en knapp där man trycker och skriver in sitt lösenord och användarnamn.

iden är bra men jag håller med Admin

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Då kommer du att banna ipen!

Man kanse vill göra en ny användare och ta bort sin gamla!

Nivå 0 · Nykomling

Varför skulle man vilja det? För att man har dåligt "ryckte"? För man har minus i FM? För man har/har haft varning/ar?

Lika bra att ha en användare hela tiden.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Man får inte bara ta bort sin användare en gång?

1 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Nej. Då kan man ju ta bort den och den kanske har 4 varningar eller minus i FM. Då tar man bort den och börjar på en ny. Och varför skulle man vilja ta bort den?

Nivå 0 · Nykomling

det är bra som det är, vill man ej vara medlem mer så pm:ar man admin, så tar han bort en, han bannar ip´n med va?

Nivå 0 · Nykomling

Tror det. Men varför bara inte låsta användern va som alla andra 1000 tals medlemmar?

2 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

just det!

Nivå 0 · Nykomling

jag vill ta bort mitt account men vill inte bli bannad!

3 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

då kan du ju lika gärna ha kvar användaren..

7 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker inte att man ska kunna ta bort sin användare själv.

8 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15
↗ till inlägget

jag vill ta bort mitt account men vill inte bli bannad!

Japp!

Det är ganska jobbigt så!

12 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling

presis. när jag registrerade mej blev det något fel, så nu står det att jag är tjej

Nivå 0 · Nykomling

Skicka ett PM till admin, går nog att lösa :)

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker att det hela är en dålig idé.

Tänk om man har 4varningar, sen så kanske man tar bort den å skapar en ny istället, mycket osmart.

Men om det skulle vara så skulle det vara så att om man tog bort den, så blev man bannad resten av sitt liv :) ;)

Nivå 0 · Nykomling

Dålig ide, om man tar bort den & gör en ny så bryter man väl mot 2 användare regeln, och om man har tröttnat eller nått så behöver man bara inte logga in ;)

13 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Dålig ide, om man tar bort den & gör en ny så bryter man väl mot 2 användare regeln, och om man har tröttnat eller nått så behöver man bara inte logga in ;)

w0rd

Precis vadå om du inte vill va inne på fuska mer så logga inte in

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in