Vad för Internet snabbhet har du?
Bästa Online-spelet
lol säkert 0.2 XD
Javisst är jag lollig men det kan inte jag rå för.
0.25
0.25 mb räcker för bf2 tillomed, det räcker för Guildwars det är lungt.
Allright
Själv gillar jag EQ2 och MO men dom kostar men Guild Wars ee nog bäst inom mmorpg spel som ee gratis!
0.25 räcker om du har en bra dator, har du en mindre bra dator med ett slött bredband så laggar det nog ..
Gunz är ett bra spel
Det är ungefär som CS fast Gunz är mkt bättre
www.gunzonline.com
Tror du inte han har bestämt sig efter 11månader?
Bf2. :)
Wolfenstein: Enemy Territory är gratis och riktigt roligt faktiskt...
CS 1.6 är kul source är aldelles för noobigt då rekylen knappt finns, men av den senare pupdateringen har skiten blitt dålig, tillexempel så var b6 och b7 förut primary och secondary ammo, nu köper den av sig själv, vilket låter as bra, men om du har spelat länge så måste du dra om allt HELT.
för det första så har du (twiztha_MF) tydligen inte sjutid med tex en AK, rekylen är inte mkt. typ jaktvapen av kal. 6.5 upp som är rekyl. BTT.
mapplestory är det roligaste hittills men ja tröttnade snabbt.
Helt klart BF2, och för er som inte har nån direkt bra datorer (eller ingen lust att köpa BF2) så kan man ju alltid spela RO
Jag antar att Guildwars och Lineage II är de bästa utan månadsavgift.
↗ till inläggetville spela nå online-spel och var inne på sw-galaxies men såg att det var avgift och detsamma gäller wow och då köper jag det inte .
Vilka andra spel finns det ? CS kanske ? men nå annat . förklara varför det spelet är bra.
Battlefield 2! Kostar bara att köpa spelet sen är det bara att skapa ett konto(gratis).
Guild wars