💬
Logga in
Fuska.se

prao

25 svar · startad

vart brukar ni paroa på skolan o vart ska ni praoa sist o när är det sist ni ska prao o när vart det sist ni praoa

eftersom jag går i 4:an är det min första gång jag ska praoa snart i MARS jag vill praoa i ebgames o dem accepterar min kompis praoa där när han gick i 5:an då vill jag praoa där

Jag går i 6:an och har inte praoat än men jag skulle gärna villja praoa i en godisbutik .....gott...gott....

hur länge praoar ni i 4:an o 5:an praoar vi 2 dagar i 6:an 1 vecka i 7:an o 8:an 2 veckor i 9:an 3veckor

f*n va orättvist, ja har ALDRIG praoat...

Vilken lycks ni har vi börjar inte praoa förren i 7:an, då proar vi 4 dagar sen i 8:an 1 vecka, och i 9:an 2veckor.

Jag ska ha prao om en vecka

Jag ska ha prao om en vecka

Var ska du praoa?

Jag ska proa vecka 11 fast jag vet inte vart jag ska det

Var skulle du vilja praoa?

I vilken klass får man börja praoa???

Jag ska praoa om ca 10veckor.

23 Jan 2004

Var skulle du vilja praoa?

typ på ett ställe som heter Finnveden om man får göra något där annars så vill jag vara på biblioteket för att där är det inte så mycket att göra

Tror jag skall till Tilt på prao...

ja fick prya i två dagar i sexan o när ja börjar åttan så ska ja få prya 2veckor(på posten kanske)

Jag fick praoa på Gustafs Inredningar... Rena snickeriet.

Ogillar när man säger "prya" istället för "praoa".

Jag praoade på en musik affär. Ganska kul.

stör det dig om man säger prya eller praoa?man kan ju lika väl säga praktikera

Jo, men jag är en sån person som är dum och stör mig på sådana smådetaljer.

26 Jan 2004

Vi gör i sexAN och i nian eller 8:an i 6:an e d 2 dar och i 8:an eller 9:an två veckor tror jag

27 Jan 2004

Första gången jag praoa va nog i 4:an och då praoa jag på mammas jobb :P men hittade inget annat det var ett Ålderdomshem skit tråkigt var det. Men i 8:an sen så ska jag praoa på en chokladfabrik :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in