DynamitPer Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Hej. Hur får man fuskapengar som det står överallt om. Tacksam för svar. Jag är ny här så jag vet inte så mycket om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Det får du när du skriver inlägg 3 Fuskamynt, Fusk/Recisioner/ 1 på spelhörnan 50 fuska mynt, ett ämne 20 fuskamynt, nyhet 100 fuskamynt. Och bifogade inte en bild i onödan som du gjorde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Du kan köpa saker för dina Fuskamynt i Äffären också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DynamitPer Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Det får du när du skriver inlägg 3 Fuskamynt, Fusk/Recisioner/ 1 på spelhörnan 50 fuska mynt, ett ämne 20 fuskamynt, nyhet 100 fuskamynt. Och bifogade inte en bild i onödan som du gjorde. Varför får jag inte bifoga en bild. Vad är det som är onödigt med det. Får jag mågra mynt nu när jag har lagt ut ett ämne som jag har gjort för att få hjälp. ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Det kan vara väldigt störande för medlemmar desutom finns det en regel att man inte får göra så. Har du några frågor om regler så kan du kontakta någon moderator eller admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Vet du vad flagan står för ? Den är ju för bövelen nära släkt med Hitler-flaggan ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 fel forum kolla FAQ också. http://forum.fuska.se/Vanligt_Foerekommand...gor-t27265.html §1.15 och snälla bifoga inte bilder i onödan. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg