💬
Logga in
Fuska.se

Gta Vice City Hur Gör Man Så Man Kan Ha Sex?

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hur gör man så man kan ha sex med tjejerna i vice city?

3 Jan 2006
Nivå 4 · Lärling

Jo, det gör du bara genom att när du ser dem gå på gatan, så sakta in bredvid dem med bilen o tuta. Då borde dem stanna o så sätter dem sig i din bil. Sen är det bara att köra till en avlägsen plats, så börjar de..

Nivå 1 · Novis

Det är väl Gta SA

4 Jan 2006
Nivå 4 · Lärling

Det är samma på VC. <_<

Nivå 5 · Fuskare

Samma sak på VC som SanAn, men I Vice City kan det vara en fördel att tuta när man är bredvid horan.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

Kan man andvända vilken bil som hälst, och kan man "ragga" på vilken tjej som helst???. dom kommer alldrig när jag åker brevid dom å tutar.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Nu vet jag hur jag ska göra. TACK :D

Nivå 4 · Lärling

Kan använda vilken bil som helst, i princip. ;) Snyggare sportbilar är ju självklart annars bättre än vanliga skrutbilar..

6 Jan 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

fick det att funka nu

Senast ändrad:

28 Jan 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jo, det gör du bara genom att när du ser dem gå på gatan, så sakta in bredvid dem med bilen o tuta. Då borde dem stanna o så sätter dem sig i din bil. Sen är det bara att köra till en avlägsen plats, så börjar de..

Det är så man gör. Det vet ju alla.

31 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling

:zzz:

↗ till inlägget

omm du desperat behöver att ha s*x så kan du ju ladda ner Hot Coffee Mod

15 Apr 2006
Nivå 7 · Fuskare

när man tutar och sen går in i bilen och så kör man dem till en avlägsen plats tjejen bara sitter där man hör bara

24 Apr 2006
Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Samma sak på VC som SanAn, men I Vice City kan det vara en fördel att tuta när man är bredvid horan.

visste inte att det gick på vc, ska testa non gång :bah:
29 Apr 2006
Nivå 3 · Lärling

på san andreas så åker man till en avlägsen plats så börjar dom på vc händer inget! man får bara mer hälsa och de dras cash.

9 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

Vänta tills det e natt

28 May 2006
Nivå 4 · Lärling

jag ahr alltid trott att det inte var sant att man kunde det :huh:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in