Hallo jag undrar vad ni har för bil på NFSMW och var ni ligger på Blacklist!!!!
jag är Blacklist 6 och har en (Lamborghini Gallardo <----------- Snygg som f*n!!!!
Hallo jag undrar vad ni har för bil på NFSMW och var ni ligger på Blacklist!!!!
jag är Blacklist 6 och har en (Lamborghini Gallardo <----------- Snygg som f*n!!!!
Ja e på blacklist 8.
Började iförrgår.
okej det är bra för att ha spelat i två dar!!!
vad har du för bil?? jag satsar på att få blacklist rivalernas bilar!!! dem e as grymma .... den lamborghinin jag har tog jag från blacklist rival 7 den hade typ alla prestanda delar på ULTIMAT!!!
Blacklist 9 eller 8 tror jag och jag har en Porsche
men ni måste erkänna att det är bra!!!!!!!!!!!!!!
↗ till inläggetBlacklist 9 eller 8 tror jag och jag har en Porsche
Jag har oxå en porsche, Cayman S
Jag har en Eclipse och är på Rival 9
tja jag har en bil mustang gt men den sparningen är trasig vet någon om man kan lämna in mitt xbox 360 och fixa den har panik liger på black list 8 :(
har ditt xbox 360 redan gått sönder?????
↗ till inläggetVadå förnåt ??men ni måste erkänna att det är bra!!!!!!!!!!!!!!
↗ till inläggetBlacklist 9 eller 8 tror jag och jag har en Porsche
e på blacklit 8 å har oxå Porschen som dem har ;p...
Fast d e jobbigt me Belöningrace när man har du civil delstats jaktfordon å helekopter efter sig å så...
mm håller med om att polisen e as jobbig
Jag har klarat Razor nu. Jag vann varenda blacklist medlems bil och jag har fortfarande kvar Mings Gallardo.. Även om den är rätt mkt omgjord.. men den e skit fräck.. sen har jag också min BMW och en Mitsubishi Lancer som jag bara använder till polisjakterna då den nästan e omöjlig att stoppa pga sin 4-hjulsdrift. Sen har jag också Mercedes-Benz SLR McLaren.. den e min favorit men Gallardon e inte långt efter.. om ni vill ha tips så kan ni fråga mig :D B)
Jag har Black Edition!
Jag är på Blacklist NR:2 Bull
och har en vit Viper med motorhuv (kålfiber) och vinge (kålfiber)
och en Cobalt SS med röd Metall färg, motorhuv (kålfiber), vinge (kålfiber)
och en sån där tak grej (kålfiber). Båda fulltrimade :kung:
E black edition mkt bättre en vanliga NFSMW?????
ja va e det för skillnad?
hur mkt har ni sammanlagt i belöning?
jag har ca 24 miljoner. :D
jag har massa bilar men den bästa är en mercedes som jag fick från nummer 7 eller 8
men nu har jag fastanat och kan inte ta mer belönings pöeng finns det någon fusk så att jag får snabbare bilar eller mer poeng?
:unsure:
skaffa en mitsubishi lancer.. med den äger du snutarna
Det ända som skiljer på dem är att blackedition har mer bilar och banor men blackedition är inte på svenska.
aha okej.. va bra.. tack.. jag har vanliga då.. men vet nån vilken som e den absolut snabbaste bilen.. jag funderar på om det e Murcielagon eller Ford Gt
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in