Om ni vet lite mer om kartarna kanske ni då förstår att den är bäst.
Mario Kart Double Dash!
Alltså, för nybörjare är ju inte tåget bäst... Då är ju till exempel Bowser´s kart bäst... Beror ju helt på hur bra man är osv.. ;)
Toadettes kart är bra
Toadettes kart är bra
Tja, den är väl inte den bästa direkt. Men ganska hyffsad för nybörjare ändå. Kör med Toad Kart istället... ;) Fast om ni inte håller er på vägen så bra, ta nån med bra acceleration.
äh toad och toadetes kart är bra
Ja, den är bland dom bättre
Iaf Toad´s kart.
Jo, det stämmer det :) Fast några speciella banor som Toad´s Kart har fördel på... Dry Dry Desert, Waluigi Stadium, DK Mountain... Ja, och är man inge vidare på miniturbos så är Peach Beach och en bana...
sandstranden är jobbig
dk mountain är min favoritbana
Peach Beach är bland dom roligast tycker jag :)
Peach Beach ja, den är rolig, den är lätt.... har även mina bästa tider där på Time Trial.... Såklart, den är jätterolig :)
Men roligaste är Luigig Circuit :D :P
Spelade MKDD idag det var länge sen för det.
↗ till inläggetLuigi Circuit är en så trist bana... Det är inget speciellt alls med den... För normal helt enkelt... Dessutom har jag ingen bra tid där i Time Trial... :cool: Vad körde du för nåt?Men roligaste är Luigig Circuit :D :P
Spelade MKDD idag det var länge sen för det.
DK Mountain är roligast! Men på Battle är Luigis Mansion roligast.
Mushroom City är den klart jobbigaste i Mirror Mode... Undra hur många svängar jag körde fel i senast :)
↗ till inläggetJo den är jobbig! :PMushroom City är den klart jobbigaste i Mirror Mode... Undra hur många svängar jag körde fel i senast :)
↗ till inläggetInte för att vara konstig. Men Bowser´s Castle är typ den ända jag kan i Mirror Mode... Får osäkra svängar på alla andra banor.Mushroom City är den klart jobbigaste i Mirror Mode... Undra hur många svängar jag körde fel i senast :)
↗ till inläggetAlla har ju olika banor man är bra på...Mushroom City är den klart jobbigaste i Mirror Mode... Undra hur många svängar jag körde fel i senast :)
Ja, fast vissa är bra på alla :P
Jag är bara duglig på en och det är Luigi Circuit
mario circuit hatar jag!
↗ till inläggetJag är väl ändå hyffsat bra på alla.... Vet inte om jag ska säga proffs direkt... Men en lång bit över expert-nivån.Ja, fast vissa är bra på alla :P
Jag är bara duglig på en och det är Luigi Circuit