💬
Logga in
Fuska.se

Mario Kart Double Dash!

93 svar · startad

om man ligger 73:a i världen så...

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

mario circuit hatar jag!

Okej har gillat den men gillar den inte lika mycket nu ;)
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

mario circuit hatar jag!

Jag, har mina orsakar att hata den. Jag hade en perfekt tid i Time Trial, och på sita varvet och jag in i ett ***** träd.... Slog ändå spöket, fast knappt med 0,01.. Och jag låg 0,5 före inför sista varvet... Frustrerande tider... :)
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

mario circuit hatar jag!

Otur

Fast på Luigi CirCuit låg jag över 1 s före vi sista varvet. Vid sista svängen så kör jag in på det torra så det går saktare och kommer bara 00,00,400 före

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

mario circuit hatar jag!

Det är oftast sånt som händer alla. Jag missar oftast nån Miniturbo och hamnar slutligen på nåt ställe jag inte ville hamna på... :(
Nivå 10 · Veteranfuskare

Det värsta är om man far in i en goomba på mario Circuit, eller kör in i elden på Bowser Castle.

Men värst är nog ändå när man missar en sväng och gör in i gräset.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det värsta är om man far in i en goomba på mario Circuit, eller kör in i elden på Bowser Castle.

Åh nej, var du tvungen att ta upp det där med elden på Bowser´s Castle.... Nu kommer jag drömma mardrömmar i natt... :blink:

Fast det ända svåra på Bowser´s Castle är egentligen när Bowserstatyn sprutar eldbollar.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hehe :P

Jag gillar då inte heller eldbollarna. Vädligt störande om man blir jagad av en sån, eller om man gör en turbo och far i den :unsure:

Senast ändrad:

man vill inte trilla i där iaf

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hur kan man bli jagad av eldbollarna ? Jag drar ifrån dem som ett bi...Jag antar att du inte kan göra SSMT´s....(Miniturbos på raksträckor) B)
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

ne det kan jag inte :unsure:

Fast jag kom bara på att man kanske kan bli jagad. Fast om jag tränar så klarar jag av MT´s snart.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Mini Turbo´s klarar du nog av... Men SSMT´s lär man sig när man har spelat mycket och kommer in på expert-nivån.

3 Mar 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Okej, trodde det var samma sak.

Men MT´s klarar jag då av :)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag, jag märkte det med tanke på att du har 1.24 i Time Trial på Luigi Circuit ;)
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det är den ända bannan jag kan, eller är roligt.
Nivå 10 · Veteranfuskare

Konstigt... Baby Park, Mushroom Bridge och Wario Colosseum är ju hur lätta som helst.... Luigi Circuit är däremot ganska svår för min del...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Baby Park är väl också väldigt enkel, Mushroom Brigde också ;)

Men dom 2 och Luigi Circuit är nog dom lättaste.

Svårast är ju rainbow Road

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Baby Park är väl också väldigt enkel, Mushroom Brigde också ;)

Men dom 2 och Luigi Circuit är nog dom lättaste.

Svårast är ju rainbow Road

Nja, den som jag anser som svårast är nog Bowser´s Castle. Efter det så är det nog Rainbow Road. ;)
Nivå 10 · Veteranfuskare

Okej, Bowser Caslte är en av dom roligare tycker jag.

Fast den är tråkig i längden

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Okej, Bowser Caslte är en av dom roligare tycker jag.

Fast den är tråkig i längden

Aha, jag menade mer när man körde på tid. Jag är så pass snabb att jag hamnar vid dem sprutande eldbollande när läget är som dåligast... Så antagligen måste man köra snabbare eller saktare,,, Ingen bana är direkt svår på Grand Prix. Men det finns nåt som heter otur..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in