:blink: På cdon.com står det att det kommer det 2mars men i Pcgamer står det att det kommer den 24 mars vilket är rätt :huh:
Slaget Om Midgård 2
Den 2 mars säger de flesta det är det ok 2 MARS :angry: :rambo:
↗ till inläggetDen 2 mars säger de flesta det är det ok 2 MARS :angry: :rambo:
tack då kommer det dan före min födelsedag
men asså du har beställt BETA-versionen väll?? :ph34r:
↗ till inläggetmen asså du har beställt BETA-versionen väll?? :ph34r:
nej hur gör man det?
e den bra?
Men hur f*n ska du kunna lira det då det kommer på betaversion 2 mars och speler 24 mars tror jag men man kan bara beställa beta versionen Sidor so me bra o beställa spel på: www.cdon.com www.webhallen.com
↗ till inläggetmen om man bokar det på CDON får man beta versionen eller spelet då?Men hur f*n ska du kunna lira det då det kommer på betaversion 2 mars och speler 24 mars tror jag men man kan bara beställa beta versionen Sidor so me bra o beställa spel på: www.cdon.com www.webhallen.com
[hallå
Jag förbestellde bfme2 med beta på eb games B)
skillnaden på beta eller inte beta?
Dom som förbeställer får det den 2 mars dom som köper det i butiken får vänta tills den 3 mars.
Beta är ett litet demo kan man säga. Som räcker i ett tag.
Har testat Beta versionen av BFME II. Kan säga att jag har höga förväntningar hur Kampanjen kommer att bli. Tutorialerna man fick spela var inte särskilt upplysande förutom att man har fri tillgång till att bygga byggnader, ändrat vissa detaljer inom spelet och en massa fina saker.
Kul att man kan forsla trupper över hav med fraktskepp och sedan göra egna hjältar. Kan bara vänta på det. Men jag tror ni absolut inte kommer bli besvikna på spelet. Underhållande... Men håller det verkligen måttet?
ja ska lätt beställa det men ja vet bara inte om man ska beställa collectors edition eller det vanliga?
Det beror om du är en Hard core Midgård spelare lr om det är, för dig, bara ett vanligt spel...
inget direkt vanligt spel för mig, spelar fortfarande ettan som en galning och väntar så himla mycket på att tvåan ska komma
är spelt så bra
ja tycker rome total war campignen var rätt hyvsad
och striderna va bara best
asså har det igentligen nått med slaget om midgård 2 att göra?