köp ps3
X-box 360 Vs. Playstation 3
ps3 lätt!!! :cool:
Xbox 360 är grymmast.
360 känns skönare
:meddum: :meddum: :bah: det är PS3 som gäller. XBOX 1 (Chippad) tar XBOX 360 till o med:P
Absolut PS3 om du vill ha en bra konsol men eftersom det kommer vara så dyrt så...
Nintendo Revolution kommer nog vara betydligt billigare :kung:
↗ till inläggetPS3!Många har nog lagt märke till min tråd, http://forum.fuska.se/Vilken_Ska_Jag_Koepal-t50627.html , så jag tänkte skapa en omröstning om det för att se vad alla egentligen tycker, så rösta på! ^^,
Köp ps3 det är bäst :evil:
skrev nån ps3?
JO JAg läste rätt hurra ps3 jag avgudar det och spelen till de !!
självklart spara man till ps3
Playstation 3, lungt.
Playstation 3 Utan tvekan helt klart .
Såklart Playstation 3 Det är mycket bättre Xbox 360 har misslyckat med sin konsol tycker jag . Playstation 3 är helt klart bäst .
Ps3 verkar bra
Jag tycker PS3
PS3
↗ till inläggetmoget värre..PS3 kommmer äga Xbox 360 Stort!!!! (Xbox är för idioter)
varför är det bar till för idioter ?
↗ till inläggetHan är PS fanboy, det märks tydligt. Xbox är nya och oerfarna, de lider av många fel. PS3 kommer kanske också ha likadant, Googla info och bestäm dig själv. Jag skulle nog tagit PS3 enbart för FF spelen.PS3 kommmer äga Xbox 360 Stort!!!! (Xbox är för idioter)
Jag är ingen PS f*n. Jag gillar XBOX lika mkt men jag har ej den jag har bara ps2. Fasst min kompis har XBOX och jag tycker kontrollen e seg konsolen klumpig och tråkiga spel till den.
xbox 360 tycker jag du ska köpa
↗ till inläggetDIN MAMMA
Nintendo R