admin Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Från och med nu så kan man uppdatera sitt fusk och recensioner på fuska.se. För att uppdatera en recension eller ett fusk som du har skrivit gå in på fuska.se och logga in. Leta sedan upp ditt fusk eller din recension och gå in på den. Under skribent kommer du att hitta ”Dina val”. Där kan du välja att ändra recensionen eller fusket. Efter att du har ändrat så kommer ditt fusk eller din recension att skickas på granskning och därefter kommer den att godkännas ifall den uppfyller villkoren. Ifall den inte godkänns så kommer ditt gamla fusk eller recension att vara kvar som den var innan. Ifall det är ett fusk du har ändrat och det godkänns så nollställs betyget på det fusket. Detta eftersom det gamla betyget inte speglar det nya uppdaterade fusket och vi ser det istället lämpligare att folk får betygsätta igen. Kommentarerna tillhörande fusket kommer däremot att få vara kvar. Inga FuskaMynt ges för uppdaterade fusk och recension. Du får alltså endast FuskaMynt när du skickar in nya fusk och recensioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Härligt ;) Äntligen kommer det så man kan ändra. Men du, om man t.ex. har skickat in ett fusk/kod till något spel, kan man ändra så att man kan läga in en guid då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Tyvärr så måste allt ligga under en kategori eftersom det endast tillåts ett fusk per person. Om du gör en jätteguide så lägg in som guide, ifall ingen annan har skickat in fusken du har så lägg dem i slutet av guiden eller i början. Dvs man får välja den "typ" som passar bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Äntligen, nu är jag inte rädd för att skicka in hemagjorda guider.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 (redigerat) Har nu själv fixat mig en bättre Recension på ett spel. ^^ Gjorde den senast för två år sedan och ja. Då var det bara ett par meningar. Nu har jag utsmyckat det lyckligtvis mer. Även att man kan kolla hur många av användarna har skickat in fusk, recensioner & nyheter. Kan man först och främst skryta om sin överlägsenhet i ett ämne, själv är man inte det så speciellt, och ja. Få lite status vetja. Redigerat 16 Januari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Jag tycker det var en bra idee, såg även nu att man ser hur många man skickat in i presentationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.