Varför gör ni så att ifall man är Elite Chattare så ska det stå med rött över ditt namnmalltså listan över vilka som är online,som moderatorernas är orange och FuskaVIP är grön så ska Elite chattare vara rött..vad tycker ni?
Elite Chattare..en Förslag
Elite chattare är ingen medlemsgrupp. Det är mer en hedersrank för att man är aktiv i chatten. Alltså ska det inte ha en egen färg och vara en grupp.
Men och...man kan ju göra undantag.. <_<
Chatten & forumet är två olika saker.
Dessutom tror jag inte att det går att fixa speciella färger för medlemmar i olika grupper. (Förutom Admins & Mods)
Var istället glada att man ens får en "specialrank" för att man är aktiv i chatten.
Det borde gå att fixa ganska lätt. Men det känns aningen onödigt tycker jag.
↗ till inläggetmedlemmar = en gruppChatten & forumet är två olika saker.
Dessutom tror jag inte att det går att fixa speciella färger för medlemmar i olika grupper. (Förutom Admins & Mods)
Var istället glada att man ens får en "specialrank" för att man är aktiv i chatten.
mods = en annan grupp, så inte så konstigt att det går att byta färg. det är olika grupper.
tycker även jag att det känns onödigt.
Okej då,glöm förslaget och uppdatera ingenting då..varför känns det onödigt egentligen??
↗ till inläggetmm, allting måste väl inte vara nödvändigt för att finnas med på sidan, du skulle nästan hälften av funktionerna på sidan gått bort.Okej då,glöm förslaget och uppdatera ingenting då..varför känns det onödigt egentligen??
↗ till inläggetVi eller jag är glad att vi har denna "special rank",men det skulle vara trevligare ifall vi skulle göra "speciela" uppdateringar för den. ;)Chatten & forumet är två olika saker.
Mezox,tack!!!
Själv är jag inte riktigt 100% emot det förslaget...
Eftersom det kanske skulle komma in lite mer folk i chatten om det blev något lite mer "sepciellt" med ranken, så folk ser en.
Visst, det är inte så himla nödvändigt då det finns viktigare saker att göra på sidan.
Jag tycker det är en bra idé.
Fast vi kan ju avvakta med det och fixa dem lite viktigare grejerna först. ^^
↗ till inläggetViktiga grejer som vad?Själv är jag inte riktigt 100% emot det förslaget...
Eftersom det kanske skulle komma in lite mer folk i chatten om det blev något lite mer "sepciellt" med ranken, så folk ser en.
Visst, det är inte så himla nödvändigt då det finns viktigare saker att göra på sidan.
Det har ju inte skett några "stora" uppdateringar på ganska länge...bara typ där det står "Forum.fuska.se-Sveriges största och bästa spelforum!?..den är kanske inte helelr så stor..eller den nya grafik forum..typ enda stora grej som har hänt...
↗ till inläggetSkrattretande!Själv är jag inte riktigt 100% emot det förslaget...
Ny server, nya funktioner med fusk & recensioner, nytt forum, rensing av "inaktiva" forum + några till saker jag inte kommer på just nu.
nya skins, mer utrymme att ladda upp saker på, mer verktyg för oss moderatorer för att på alla sätt göra livet så surt som möjligt för er vanliga medlemmar, Yatsy, nya saker man kan skriva in i profilen, med mera!
yey, en och annan användare av 170000 får röd text i listan över aktiva users. stora uppdateringar var det...
Okej,det du sa med att göra vårt liv surt stör jag mig på!
Men ärligt talat,gör den sidan så seg att ni ska komma med kommentarer som att man behöver platsen till andra uppdateringar?