filmen om leatherface var cool :cool:
men jag tvivler fortfarande på att han eller zombien finns.....men b-foot finns nog inte.... :P
filmen om leatherface var cool :cool:
men jag tvivler fortfarande på att han eller zombien finns.....men b-foot finns nog inte.... :P
Du sa ju i den andra tråden att du tror på Piggsy. Men jag är nog tveksam över att den filmen är äkta.
jag vet...men tiderna förändras :P
↗ till inläggetf*n, så han HAR verkligen levt på riktigt?Ni som inte vet vem leatherface är kan ju läsa här. Extremt skrämande.
Klicka på ''Ed Gein'' på listan til höger.
http://www.picsearch.com/info.cgi?q=al%20c...d=6662365504258
Vet ej kanske.
Och så var det här ännu en tråd om Leatherface.
Ämnet har blivit så vanligt att jag inte ens är förvånad längre.
Jag har hört tusentals rykten om att leatherface finns, att han inte finns, han finns bara på kvällen och så vidare...
Om jag inte har fel så har ingen här på fuska.se kunnat bevisa att han finns,
så jag håller mig till det.
Förstår även om ni "nya" undrar, men saker som inte blivit bevisade lär inte bli det i framtiden heller.
Om du verkligen vill ha svar föreslår jag dig att läsa igenom Cypers tråd om Övernaturliga saker.
Där handlar säkert 70% om just leatherface.
↗ till inläggetOch så var det här ännu en tråd om Leatherface.
Ämnet har blivit så vanligt att jag inte ens är förvånad längre.
Jag har hört tusentals rykten om att leatherface finns, att han inte finns, han finns bara på kvällen och så vidare...
Om jag inte har fel så har ingen här på fuska.se kunnat bevisa att han finns,
så jag håller mig till det.
Förstår även om ni "nya" undrar, men saker som inte blivit bevisade lär inte bli det i framtiden heller.
Om du verkligen vill ha svar föreslår jag dig att läsa igenom Cypers tråd om Övernaturliga saker.
Där handlar säkert 70% om just leatherface.
Eller söka i forumet.. :gitarr:
har ingen nån bild på leatherface, om nu så många har sett honom!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in