Jag kan inte riktigt bestäma mig vilket av dom jag ska köpa och har aldrig spelat något av dom. Så vilket tycker ni är bäst? (menade Call of duty 2)
Call Of Duty- Battlefield 2
CoD 2 e ju andra världskriget, BF 2 e modernt. Vill du ha nya vapen, eller gamla, t.ex?
Jämfört med varandra så tycker jag lätt Call Of Duty 2. Spelet ger en riktig känsla av att man är med i kriget och alla dessa susande kulor förbifarande får en att flina stort innan man faller blodig emot marken.
Battlefield är väl ganska okej, ett otroligt bra Multiplayer val som är otroligt kul att spela för den delen. Men om man ska ett spel med bra Multiplayer så väljer man Bf2. Om man vill ha riktig Andra Världskriget känsla så ska man självklart köpa CoD2.
cod 2
Ska du spela singleplayer, Call of Duty 2.
Vill du spela multiplayer, Battlefield 2.
Jag är så J*vla sugen på CoD 2 men tror inte min dator pallar! :(
Såsom vi skrev i det andra forumet, Tacklaren. Din dator kan kanske till möda ta emot spelet.
Men du bör uppgradera den lite. Bättre processor, ram minne m.m. Eller köp en ny om du har tillräckligt med pengar.
↗ till inläggetSåsom vi skrev i det andra forumet, Tacklaren. Din dator kan kanske till möda ta emot spelet.
Men du bör uppgradera den lite. Bättre processor, ram minne m.m. Eller köp en ny om du har tillräckligt med pengar.
var kan man hitta billiga "Ram-minnen" för det är bara o bygga på va?
har du något tips =?
Som jag alltid citerar; "Google Is Your Friend"
http://www.komplett.se/k/kc.asp?bn=10232&c...BF-F685F78FDF87
En någorlunda bra sida. Märk väl för 1 GB Ram minne för 800:- Du behöver nog ungefär 512 tror jag.
jag har 256 nu ska jag köpa 256 till eller 512= jag betämmer såklart... men ändå vad ska det heta ? Sdram eller rdram eller vad det nu står
bara RAM lr DDR
ok...
Är det lätt installera dom sen då ?
↗ till inläggetCoD 2 är jävligt bra optimerat för gamla datorer också, testa att ladda hem demot och se hur bra det flyter.. Jag tror det kan gå helt okej på lägsta inställningarna.Jag är så J*vla sugen på CoD 2 men tror inte min dator pallar! :(
Finns det inte multiplayerspel på Call of duty 2?
Jo, det är klart
Jag har inte spelat battlefield,men du måste verkligen köpa Call Of Duty 2!
Bf2 såklart :)
↗ till inläggetJag är så J*vla sugen på CoD 2 men tror inte min dator pallar! :(
Demot flyter på bra när man väl fått igång det ( tog en j*vla tid när man tryckt på start game och den laddade med en sån mätare )(nu måste ni fatta)
Igentligen vill jag helst köpa BF2: Special forces men då måste man ha BF2 installerat på sin dator och det har inte jag. :( och tyvärr känner jag ingen som har BF2 för isåfall hade jag ju kunnat låna och installera det. Är det lönt att köpa BF2 också bara för att kunna köra special forces?
Ja, eftersom själva Bf2 är också bra.