:cool: :cool: Här kan du skriva alla rykten du hört eller läst. även om olika moddar.
jag har hör att det finns en ubåt som man kan köra men det tror jag ej på eller ??.
finns det en sån ubbåt ??. :student: :student:
:cool: :cool: Här kan du skriva alla rykten du hört eller läst. även om olika moddar.
jag har hör att det finns en ubåt som man kan köra men det tror jag ej på eller ??.
finns det en sån ubbåt ??. :student: :student:
Nej jag tror inte det ;)
[jag har aldrig sätt en ubåt o har haft det spelet sen det komm :gitarr: :gitarr:
Det finns en ubåt i hamnen i San Fierro men man kan inte göra ngt med det.
vad har ni hört för rykten då ? :student:
Finns ingen ubåt att köra.
Jag menar ju det. Finns en fast man inte kan köra den.
what about leatherface ^_^
Nej han finns inte och inte bigfoot heller! :lol: :gitarr:
leatherface finns!
Det är inte säkert att leatherface finns.Ingen som jag vet har skickat in en film om leatherface.Har jag rätt?
leather face does not exict, bara nån skum snubbe som e i skogen..
Han finns inte, men varför tror en del att han finns?
↗ till inläggetJag menar ju det. Finns en fast man inte kan köra den.
han finns inte
↗ till inläggetVadå "han"?Jag menar ju det. Finns en fast man inte kan köra den.
Jag har inte nämt om ngn person. Jag pratade om ubåten.http://www.my-smileys.de/smileys2/aua_2.gif
↗ till inläggetleatherface finns!
Finns inget bevis på att han inte finns eller att han finns.
↗ till inläggetEftersom några startade ett rykte om att han finns, nu tror typ alla att han finns.Han finns inte, men varför tror en del att han finns?
Undrar verkligen vem det var som hittade på den där rykten.
En fråga: Det där med telefonen då, att den finns mitt i öknen och att den ringe rmen när man kommer fram så slutar den ringa, finns den?
↗ till inläggetHan finns inte, men varför tror en del att han finns?
Ingen vet det. Skulle verkligen tippa på att den inte finns eftersom det inte finns en ynka bild.
Edit: Dags för lite rykten. Enligt Amrikanen Eric Dought så ska det finnas hoppande bananer I Back O' Beyound. Har även hört att det finns en kod så att man kan lyfta bilar och kasta dom till Vice City.
Det ska även finnas en TV i CJ's hus som går på KL. 12.00, då ska det komma upp en bild på leatherface.
Vilket hus? Det första?
vart finns telefonen i öknen ??. är typ där varje gång jag spelar men har alldrig sätt den. min kompiss sa där emot att det finns en miltiär helikopter som kan lyfta bilar men det tror jag ej på eller ??.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in