💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 360 Ja / Nej

82 svar · startad

Hur kan du tycka när du inte ens vet. :D

16 Feb 2006

Xbox 360 är grymt.

18 Feb 2006

klart som f*n att man ska ha xbox inte nån j*vla nintendo mes skit eller nån j*vla skit PS3a

↗ till inlägget

Jag tycker att Nintendo Revolution kommer bli bäst!

Haha, snacka om att inte veta ett skit. Och hur kan du tycka att det kommer bli bäst? Det har ju f*n inte kommit ut än?

precis, men han är la en nintendo nörd och tror att allt som kommer från dom är bäst, vilket det INTE är.

↗ till inlägget

Tycker ni att xbox 360 är värt pengarna? :kung:

Stick till nintendo avdelningen din fanboy

Jag röstade på sådär eftersom den är känslig och tar sönder skivan

20 Feb 2006

Nej, PS2 är bättre och PS3 kommer att bli bättre de me.

21 Feb 2006

NEJ!

Sådar.

Köp massa spel till PS2 med 4000 :)

Nej.

22 Feb 2006

Här finns folk som röstar "nej" som inte ens testat en Xbox 360.

hehehe tror redan dom flästa vet va jag röstade? Men för er som inte förstår de så röstade jag på ett STARKT NNNEEEJJJJ FFFFÖÖÖÖRRR FFFFAAAANNNN!

Skulle aldrig köpa de ;) kanske om jag hitade de för runt 500:-

↗ till inlägget

Jag tycker att Nintendo Revolution kommer bli bäst!

Hur vet ni att jag inte vet något da? Jag har läst en del bra om den..

Kolla på spelen! j*vla skit. Jag har inte läst nåt bra om den. Men Nintendo fick alla att bua åt dom på E3 mässan i maj förra året elr när det nu va.

Kolla på spelen! j*vla skit. Jag har inte läst nåt bra om den. Nintendo fick ju f*n alla att bua åt dem på E3 mässan i maj förra året elr när det va :lol: :D

24 Feb 2006

sådär

12 Mar 2006

Sådär har spelat det på någon affär men jag tror Nintendo Revolution kommer bli bättre.

13 Mar 2006
↗ till inlägget

PS2 är inte i närheten av 360 har båda två, om man röstar nej för att PS3 kommer bli bättre undrar jag hur f*n ni kan veta de. Det har inte kommit ut, dom säger att det kommer bli lika bra ungefär men antagligen sämre online-läge. Bara för att det kommer senare måste detinte vara bättre. Det kommer inte vara bättre grafik om ni tror det. Jag har sett Motorstorm till PS3 och det är underbar grafik på det spelet. Men det är lika bra grafik på Fight Night 3 och Oblivion till Xbox 360. Och resten av spelen man vet kommer komma till PS3 är grafiken likadan som på 360. Och det är mer japanska spel till PS3 som faktiskt kan dra ner betyget. Asså, vem vill spela japanska spel som går ut på att köra tåg? Det ända bra spelet från japan är Final Fantasy-serien. Och det kommer till Xbox 360 det med.

öh..... jag tycker sådärdet kostar för mycket för att vara en risk att den krashar :rolleyes:

14 Mar 2006
↗ till inlägget

Hur vet du att PS3 kommer bli sämre??

Det verkar som du spelat PS3 redan.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in