💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 360 Ja / Nej

82 svar · startad

↗ till inlägget

tänker köpa 100 xbox 360, och bränna dem framför microsofts kontor! :evil:

det blir dyrt för dig att köpa alla dom konsollerna

och så tog jag NEJ för jag gillar spelen i nintendoserien bättre än xboxspelen

Senast ändrad:

14 May 2006

Nej, köp ps3 eller Wii istället (nintendo Revolution har bytt namn till Wii)

Den är inte värd pengarna, men 360 är den bästa konsolen för tillfället.

15 May 2006
↗ till inlägget

Jag tycker att Nintendo Revolution kommer bli bäst!

Den har bytt namn till "Nintendo Wii" :huh:

16 May 2006
↗ till inlägget

Tycker ni att xbox 360 är värt pengarna? :kung:

JAHADU JAG KÖPTE DET FÖRRA VECKAN stolt
23 May 2006

Sådär, lite fel finns det ju.

Nej,men har aldrig testat den.

24 May 2006
↗ till inlägget

mmh... xbox 360 hade inte så bra grafik som jag trodde det är faktis inte mycke bättre än gamecube, om PS3 och Revulation har den grafiken som jag har väntat på så ska man inte köra 360 men online grejen är ju bra så jag röstade på såder

hehe vaddå inte en aning om nåt :bah: gamecube grafiken suger ju, och på e3 mässan säger dom att grafiken är likadan som 360 i princip. hört talas om Gears of War? :D

ja och nej

På många sätt är den bra på ett sätt är den dålig. Blev besviken på det här.

Min kompis Call Of Duty, Project Gotham racing har fått repor och en massa andra spel som han har. Tycker synd om han. Många andra kompisar har drabbats.

Men på andra fallen så är den helt klart utmärkt!

Jaa! fast ps3 kommer va bättre :P

26 May 2006

Nej för f*n, xbox 360 suger kaninping med u. Det kan Microsoft också bevisa med att dom.......FÖRLORADE FLERA BILJONER!! Dom gråter säkert för att dom trodde dom skulle tjäna något på det, när dom egentligen förlorade. hahaha...Min kompis skaffade xbox 360, och några veckor efter ville han sälja det, och snart ska han göra det och köpa Wii eller PS3 som kommer pwna allt och alla. 360 har dessutom ingen som helst ny ide, Wii har sina grymma handkontroller, och PS3 har sin revolutionerande grafik. 360 e buggigt fult, ful design, fula handkontroller. mm

B*js för 360!!1!1!!!

Senast ändrad:

Den verkar bra, har dock bara testat den några minuter på OnOff, men spelupplevelsen var enorm. Hört att den är väldigt känslig mot tillputtningar och dyligt, vissa säger att det är bullshit, man vet ju inte vad man ska tro ;).

Kort sagt; Jag röstade Ja.

31 May 2006

Det är värt pengarna men lite fel finns det ju.

Xbox 360 är den bästa konsollen på marknaden just nu, vilket inte är så kontigt då varken Sony eller Nintendo lanserat deras nya konsoller.

Rykten säger att PS3 kommer att vara snäppet bättre än Xbox 360, samtidigt som Nintendo hävdar att deras Nintendo Wii kommer att slå båda konkurrenserna.

Så det är egentligen bara vänta och se vilken konsoll som kommer att regera spel-marknaden.

Så mitt svar på frågan om Xbox 360 är värt pengarna är helt klart ett JA!

PS3 Har bättre prestanda än X360. Wii kommer inte slå dom andra grafiskt men i orginella kontroller.

Något som jag har i tankarna är att Microsoft kommer att utveckla en snabbare prestanda för att slå konkurrenterna Sony.

Dock så vet jag inte hur det skulle gå till men att utveckla ett "uppdaterat Xbox 360" med en snabbare prestanda och större hårddisk skulle möjligtvis kunna gå.

Har läst att någonstans att Microsoft inte kommer att ändra något på X360 eftersom PS3 är så jätte dyrt och dom ser inte Nintendo som en konkurent

9 Jun 2006

Nej

10 Jun 2006

Köp Wii istället :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in