spel-maskinen Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Tre ggr när jag ska ha gått in på detta forum har jag blivit automatiskt inloggad som hacer (stavning). Jag har naturligtrvis loggat ut direkt. Men vad beror detta på? är det när man glömer att logga ut på denna sida det blir så eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Nej, jag brukar inte logga ut och det har aldrig blivit så för mig. Men däremot säger min kompis att det blivit så för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Om du ger mig det rätta namnet så kan jag kolla upp det., för om du bara säger att han heter något på "hacker" så hjälper det inte mycket då det finns flera styckna som har det ordet i sitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Nu har jag kollat upp vad han heter. han heter hackr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Konsigt... Ni verkar inte vara syskon eller något i den stilen? Men ta och töm alla cookies och tämporära filer så ska du se att du inte loggar in mer på hans konto. Cookies och tämporära filer hittar du på: C:/ -> Windows -> Temp -> Temporary Internet Files Ta bort alla filer i mappen Content.IE5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 För att detta skall ske så måste det finnas en cookie på datorn där personen i fråga har använt automatisk inloggning innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.