💬
Logga in
Fuska.se

Gratis Modell Görar Program

28 svar · startad

↗ till inlägget

jag men de böhver ej va så avanserat men jag vill bara att det ska va bättre grafik en rpg 2003 och lite lite coolare

jag har poramerat förr jag har gjort en egen data gjord film jag anväder nu rpg maker 2003 ska få rpg makers xp så deså jag gör allt själv

Men tror du det är lätt att göra spel med 3d grafik eller? Herregud!

Det finns ett bra program som kostar 100$ (dvs. 700 spänn) och det är bra att göra 3d spel i men rätt så avancerat...

14 Apr 2006
jag men de böhver ej va så avanserat men jag vill bara att det ska va bättre grafik en rpg 2003 och lite lite coolare

jag har poramerat förr jag har gjort en egen data gjord film jag anväder nu rpg maker 2003 ska få rpg makers xp så deså jag gör allt själv

när du gjorde ditt spel i rpg2k3 så laddade du antagligen ner tilesets och sånt annat... lr så använde du dem man startar med...

när du snackar om o göra ett 3d spel finns de nästan inget du får ladda ner, utan du snackar om att göra ALLT själv...

din guide;

1. du hittar ett program som verkar bra...

2. du gör en modell

3. du vet inte hur man gör texturer, utan gör dem enfärgade...

4. du kan inte lägga till mer lager med texturer för du märker att programmet

(antagligen) inte har stöd för multitexturer...

i c++, kan man göra filmer som typ shrek och ice age där eller?

C++, nej tror inte det. I alla fall inte så bra filmer, du borde ha ett animerings-program då. Om jag har fel får ni rätta mig (kan inte C++).

15 Apr 2006
↗ till inlägget

C++, nej tror inte det. I alla fall inte så bra filmer, du borde ha ett animerings-program då. Om jag har fel får ni rätta mig (kan inte C++).

Då rättar jag dig: Det går absolut inte! Sånt har man model och animerings program till, förstår du Simpsons :)

Okey, jag var nästan säker att det inte skulle gå men om jag hade haft fel så skrev jag "tror". Men nu är jag helt säker (om man ska lita på dig förståss :P ).

↗ till inlägget

i c++, kan man göra filmer som typ shrek och ice age där eller?

c++ e endast till för spel, program o lite mer :D kan användas till nästan vad som helst inom datorer...

men dem filmerna är gjorda i 3ds max :D

16 Apr 2006

Jag har för mig att jag laddade hem en helt gratis verson av något typ openFX1.1 helt gratis men det är ganska stort så om du har modem som jag kommer det att ta ett tag. Den är på 45065KB.

17 Apr 2006
Trådstartare #29

45000kb är inte stort alls

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in