Det verkar som du är rätt kass på det... Ja, alla andra klarar det ju.
alla här e väll typ Nintendo-Freak... och han kanske ett en vanlig (normal hehe) sintendo spelare :wink:
Det verkar som du är rätt kass på det... Ja, alla andra klarar det ju.
alla här e väll typ Nintendo-Freak... och han kanske ett en vanlig (normal hehe) sintendo spelare :wink:
Inte för avbryta ämnet men vet nån vart man kan hitta en Zelda TWW GUIDE på internet .. :oops: .. Men iaf det e jö omöjligt jag gör UPP + A attacken o den tar 20 hp o dons tar 60 varje slag:angry:
ta den högra handen först... den som man möter i classic...
Lyssna på Jonte The Winner, det var hursom helst
så jag klarade dom.
Inte för avbryta ämnet men vet nån vart man kan hitta en Zelda TWW GUIDE på internet .. :oops: .. Men iaf det e jö omöjligt jag gör UPP + A attacken o den tar 20 hp o dons tar 60 varje slag:angry:
Gör några smash attacker uppåt så ska det nog ordna sig.
ssbm classic e ganska lätt om ja ska va ärlig
Fast det går ju ännu bättre om man laddar upp rajält... heheDu ska ta den svåra först. Du ska använda Ganondorf och använda hans A-Upp. För den där Master Hand blir man ju inte ens skadad utav.hur dödar man MASTER HAND o CRAYZE HAND .. har nån nåt TIPS :D
kolla på thewindwaker.com och nåt som heter typ walkthru
kolla på thewindwaker.com och nåt som heter typ walkthru
men det ska man inte dikutera på denna tråd eller hur :?:
Nej!!! Varför gör du det då??
:angry: det är omöjligt att få master hand det går ju inte klara av very hard med kirby :..
Hur gör man för att möta Master hand o Crayze Hand ?
det går ju inte att använda gandorf med upp b han slår ju iväg en hela tiden
För att möta master och crazy hand måste du ha alla gubbar och sen ska du klara några såna här event matchså möter du dem på event match 50! :)
Kan man få någon trofe´när man typ har klarat 10000 matcher..... eller vid 100000 matcher.... någon som har kommit så långt?
hur gör man för att få fler event match... Jag har bara 30...
Du måste få mewtwo och Mr game and watch
jag har fått 300 troféer men det finns några troféer som man bara kan få genom att göra nåt!
(jag har t ex sett att man kan få master hand figting frames och mew i trofée)
när du har samlat 1001 coins så får du en trofeé kommer ej ihåg vad den heter
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in