💬
Logga in
Fuska.se

När Grät Du Senast Egentligen ?

258 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Hm...

Måste tänka efter. :visslar:

Kommer inte ihåg :S

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag gråter aldrig.

Nivå 3 · Lärling

Senast jag grät var för 4-5 veckor sedan. Skulle åka hem från Egypten och jag hade faktiskt fäst mej i det landet. Tror jag e lite känslig??

Nivå 10 · Veteranfuskare

Typ för 2 år sedan när jag slog upp knäet och var tvungen att sy.

Fast det kom bara tårar, åsså då menar jag inte att jag grät högt utan bara snyftade och det kom lite tårar.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Ajjj!!! Det måste gjort ont!

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
↗ till inlägget

Jag gråter aldrig.

Alla gråter eller har gråtit i sitt liv, du är inget undantag. Du kan lika gärna berätta när du senast grät. :gitarr:

Nivå 7 · Fuskare

Alla har gråtit. Det finns ingen som kan undgå det. Jag minns inte när det var senast. Jag tror det var för typ lite mindre än en vecka sen. Mamma och Pappa var så himmla arga.

↗ till inlägget

Alla har gråtit. Det finns ingen som kan undgå det. Jag minns inte när det var senast. Jag tror det var för typ lite mindre än en vecka sen. Mamma och Pappa var så himmla arga.

Ja man kan bli lite ledsen om dem är arga och skäller ut en, vet det av egen erfarenhet. Varför var dem arga?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ajjj!!! Det måste gjort ont!

Det gjorde faktiskt inte så ont. Jag såg bara att det var håll på byxorna och tittade om jag hade ett sår och då var det ett sår där :o

Det var av bedövnings sprutorna några tårar kom.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Gråter ganska ofta, men inte mycket, eller ibland så kan det bli ganska mycket.

Till exempel om nån slår till mig kan jag börja gråta, inte för att det gör ont utan mer för att jag blir förolämpad.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag gråter aldrig.

Det var så länge sen att jag inte kommer ihåg det.

↗ till inlägget

Jag gråter aldrig.

Okey. Det är ett bra att du inte kommer i håg det. Om man bara själv kunde ha den turen att man nästan aldrig gråter.

Nivå 6 · Fuskare

Nog var det ett tag sen allt. Har väldigt svårt att börja gråta, vilket får vissa att tro att jag är okänslig.

Tex, när en av mina bästa tjejvänner blev misshandlad och tillslut fick fosterfamilj och skulle flytta, då stod alla och grät.. Men ja kunde liksom inte gråta, fast jag igentligen bara ville göra det.. Ja kände mig bara dum.

Så..3-4 år sen kanske?

Nivå 3 · Lärling

jag har hört någonstans att det e bra att gråta, nyttigt eller något. Kommer inte riktigt ihåg.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Minns inte.

Var typ 1 gång när jag inte kunde andas och fick jätteont ;)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Ja, man lättar ju på känslorna när man gråter.. Det känns alltid bra efter att man har gråtit.. Så jag kommer ihåg det iallfall.

↗ till inlägget

jag har hört någonstans att det e bra att gråta, nyttigt eller något. Kommer inte riktigt ihåg.

Jag har läst någonting som handlade om att det är bra att gråta. Men tyvärr minns jag inte varför. =(

Nivå 11 · Veteranfuskare

Varför skulle det vara bra att gråta.

För att få ut sig sorgen. Gråta är tråkigt att göra men man mår faktiskt en aning bättre än att hålla inne sorgen och inte gråta alls. Men det beror kanske på vad man gråter för?

Gråter man av sorg så är det hemskt. Gråter man av lycka? Man har fått en grej man önskat sig, man skrattar åt ett skämt osv. Det finns så många saker man gråter för. Många vet inte varför.

Senast ändrad:

6 Feb 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #40

Brukar böla när man cyklar och får en insekt i ögat :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in