💬
Logga in
Fuska.se

När Grät Du Senast Egentligen ?

258 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Precis nu när jag lyssnar på Ison&Fille's Lägg ner ditt vapen. Då fick jag tårar i ögonen. Ni borde ladda ner den =) Dem gjorde den låten efter att deras kompis hade blivit dödad =/

Slasktratt det där lät lite.... ja det finns inga ord :P

Skit i vad det lät som. Det var iallafall väldigt kul. ^^

Idag grät jag av skratt igen, när min vän frågade om jag har lust att ta reda på om det verkligen bränner i snorren när man stoppar den i sprakande färskt mineralvatten. Det står i litterärform att det ska göra det. Jag är lite sugen.

26 Oct 2006

När jag såg på Click (?)

26 Nov 2006
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Stackars dig Rubkyking!

Jag såg en bild på dig i "Bilder" tråden här på fuska.se du såg inte alls fet ut! :(

Själv gråter man inte så jätte ofta men när man väl gör det är det oftast för att min flickvän dog.

hur överlever man ? :/

när jag såg finding neverland igår ! :)

Nivå 5 · Fuskare

var väl några veckor sen men när jag blev tagen när jag och några kompisar tjuvplinga.

Jag stanna av nån anledning också földe han mig hem och sa att jag hade tjuvplingat 2gånger.

Då blev jag ledsen vet inte varför kanske för att jag hade en galen kille bakom mig :zzz:

Nivå 2 · Novis

de var nog när jag hade fett ont i magen,vi trodde typ de va blindtarmen men det var nån körtel som krånglade,helt ofarligt men oj va ont de gjorde

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

var väl några veckor sen men när jag blev tagen när jag och några kompisar tjuvplinga.

Jag stanna av nån anledning också földe han mig hem och sa att jag hade tjuvplingat 2gånger.

Då blev jag ledsen vet inte varför kanske för att jag hade en galen kille bakom mig :zzz:

smart^^ löp bara... :P

btw jag har inte gråtit på länge :o väldigt länge....

29 Nov 2006
Nivå 5 · Fuskare

I förrgår. Kollade på Shawn Noels spel Street Bike Fury och eftertexten i Credits.

"I never meant to fade away". Sorgligt. Han begick självmord efteråt.

30 Nov 2006

När jag såg episod 19 i Naruto igår :( :( :( :( hehe liiiite överdriiivet med smileys :)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Senast jag grät riktigt mycket var nog när jag nästan krossade min knäskål..

2 Dec 2006
Nivå 2 · Novis

uuuuuu det måste ha känds!

3 Dec 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

När min farfar gick bort.

Minns inte när jag GRÄT, men jag blev lite :( när vi missade planet till Sverige från semestern -.-

Missade 2 skoldagar :( + 7 till för då var vi borta... -.-

När min katt dog den 6 september, jag fick se när han avlivades och vara ensam i rummet med hans döda kropp när farsan gick och betalade för avlivningen(han var i chocktillstånd för han hade råkat käka råtgift som grannen laggt ut

Senast ändrad:

↗ till inlägget

När min katt dog den 6 september, jag fick se när han avlivades och vara ensam i rummet med hans döda kropp när farsan gick och betalade för avlivningen(han var i chocktillstånd för han hade råkat käka råtgift som grannen laggt ut

Det är sorgligt då djur dör. :( Nån j*vla örn dödade mina kaniner :(
7 Dec 2006

Erm..det kom faktiskt lite tårar idag..min kompis av misstag puttade ner mig för entrappa så att jag slog huvudet i vägen så det började blöda..eferåt skrattade jag ^^ :D

I somras då min katt ramlade sex våningar.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Åh nej! Stackars katt :(

8 Dec 2006
↗ till inlägget

Jo, då var det synd om stackarn. Men nu ligger han här i min säng och spinner. Han mår finfint, jag ska hälsa honom ifrån dig.

mjau

Nivå 1 · Novis

jag grät när min morfar dog och det var 2 år sen.

↗ till inlägget

jag grät när min morfar dog och det var 2 år sen.

Det är så hemskt när ens morfar dör, jag grät också då..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in