💬
Logga in
Fuska.se

Är Dessa Olagliga?

37 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

*springer upp på vinden och tuttar eld på marijuanaplantorna*

Men han har faktiskt rätt. Min gamla jujitsuklubb hade sådana, men fick inte använda dem för att det var olagigt ;)

Nivå 0 · Nykomling

*Sniff sniff*

Jo de va ju nu så att *FNISS* att, jo dom e *WIIIEE* olagliga trotsallt, att använda *YEEEHAO*. *MUU* Men de e ju olagligt att *JALLA JALLA* hugga ihjäl någon med kniv också?

Guggo, hur mycket hade du på vinden? Det blåste ända ner till skåne f*n.

Nivå 0 · Nykomling

Jag har faktiskt ansökt att få odla Hampa, behövde en licens som sa att jag odlade industriellt. Men för att få ha mina nunchakus har jag aldrig behövt ansöka om :huh:, de fick jag tror jag. När jag var mkt liten och hade Michelangelo och de andra gröna sköldpaddorna som mina största idoler. Tillsammans med en dräkt och en plastmask.

6 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

Nunchakus är det inte någon i Turtles som har såna ?

EDIT: såg att MeM nyss skrev det xD

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

har en kopia av ett "ninjasvärd" och ett par nunchakus uppe på vinden, men ja har inte tänkt på dem på lääääääängee... inget som man använder

Nivå 0 · Nykomling

Min kompis har nunchakus fast han använder dem inte så klart.

7 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

Man kanske måste ha nån sorts licens för det, som med pistoler.

När jag var på Gran Canaria så sålde dom både svärd och dolkar i en vanlig souvernirbutik. Det fanns en lång china dolk som såg ut att vara konstruerad för största möjliga smärtutdelning ( den hade hål, vassa spetsar och krokar som stack ut ). Och nej, det var inte meningen att man skulle använda dom som vanliga redskap.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Man kanske måste ha nån sorts licens för det, som med pistoler.

När jag var på Gran Canaria så sålde dom både svärd och dolkar i en vanlig souvernirbutik. Det fanns en lång china dolk som såg ut att vara konstruerad för största möjliga smärtutdelning ( den hade hål, vassa spetsar och krokar som stack ut ). Och nej, det var inte meningen att man skulle använda dom som vanliga redskap.

Helt sjukt. Däremot har jag sett inne i Palma enormt mycket svärd.

Prydnadssaker fattar ni väl >_>

[EDIT] Sär Skrivning

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Hmm... jojo, prydnad är ju verkligen det enda som såna saker kan användas till...

Nivå 0 · Nykomling

Njaa ibland är det ju folk som blir döda med tex nachanokus(sär stavning) å sånna dära svärd med krokar å sånt.

I grekland hade dom en nazist affär(dom som ägde den var skalliga å sålde hitler kors mm) där dom sålde nått sorts knog hjärn med en knapp och ett litet hål som spruta nån blå låga som kunde bränna sönder nåns hud! ! ! :o

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Hmm.. kan den blå lågan ha varit eld ? Troligtvis var det en gasbrännare i miniatyr ;)

8 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag tror det var en mikro minimerad napalm-eldkastare. Lol, visst e jag tråkig...

Kanske det var en mordeniserad brödrost...

9 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

menade du värkligen MORDeriserad brödrost? det är bra det med men skulle det inte vara moderniserad?

Nivå 0 · Nykomling

För att köpa olagliga vapen behöver man inte åka spec långt...

När ja va i Cypern så va d nån affär som sålde typ "kaststjärnor" och sånnt för typ 50 kr...

Åsså fanns d sånna kast Fladdermöss som batman har...

As coola

Nivå 0 · Nykomling

Hur får du in dom i Sverige?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hur får du in dom i Sverige?

Jaaa du...

Bra fråga

Får la fråga om man kan få dem i "gör det själv" sats...

Senast ändrad:

15 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

svärd är inte olagligt bara om man ska mörda folk men annars får man ha det

jag såg en snubbe med svärd fast han skulle bara träna

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in