💬
Logga in
Fuska.se

Gäng.

28 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

Jag tycker att det var ett coolt namn. =)

Okej måste erkänna nu. Det var du som var veckans fjant. Enjoy!
Nivå 8 · Veteranfuskare

Citerar Ganon :kastar snöbollar på varenda skylt på stan...

Hårt :evil:

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Jag är medlem i ett gäng som heter Aliminum Cranium och det är ett riktigt grymt gäng som gör Jacassakor. Medlemmarna är Ganon, Press och Wilzon.

Senast ändrad:

21 Feb 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #24

citerar outside enemy:

Vi gör inte bara Jackass saker utan en del bus som tjuvringningar och annat. Hade vi gjort samma saker som Jackass, Dirty Sanchez eller Wildboyz hade vi varit döda för länge sedan. Dela för att vi är cirka 15-20 år yngre än de och dels för att vi inte har experter som vet vad som är farligt och dels för att vi inte har något Tv-team...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Klart man inte är med i ett "gäng". Tror inte att det räknas att vi killar i klassen, 5 stycken, brukar göra småroliga saker, typ skriva saker med snön på väggar och sånt. ;P Inga allvarligare saker alltså. Förutom när en "råkade" panga en ruta med en sten...

22 Feb 2006
Nivå 12 · Mästerfuskare

Vi diskuterade gäng på engelska lektionen, och kom fram till detta. Är man inte kriminell så är det en grupp/förening/sammanslutning, osv. Ett gäng, blit det först när det utför kriminella handligar. Det kan då även kallas en liga.

23 Feb 2006
Nivå 1 · Novis

jag håller INTE med dig ! ! ! så här stog det på susning.nu: Gäng är en samling individer som bildar en grupp eller en gemenskap.

Du har inte rätt :P (*TJUUT* besserwisser varning *TJUUT)

Nivå 3 · Lärling

Andrea$ 7 medlemmar 2pac gäng i skåne/landskrona

Nivå 11 · Veteranfuskare

Eller det e typ ett sånt gäng som Seler sa :P på vår skola då

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in